Οι TheFutureCats ανέλαβαν την digital επικοινωνία του διαγωνισμού Trophy-Τροφή Challenge 2022, όπως και την παραγωγή του live hybrid event του μεγάλου τελικού του διαγωνισμού.
Στη TheFutureCats είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι συνεργάτες από τον Οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μας εμπιστευτήκαν να αναλάβουμε για τη φετινή χρονιά σημαντικά και ζωτικής σημασίας κομμάτια της διοργάνωσης, επικοινωνίας και παραγωγής του διαγωνισμού Trophy-Τροφή Challenge 22.
Αρχικά, σχεδιάσαμε το concept σύμφωνα με το οποίο έγιναν τα δημιουργικά και τα κείμενα της οργανικής παρουσίασης στα social media για την επικοινωνία του διαγωνισμού το 2022. Επιπλέον, το social media content που δημιουργήσαμε ακολούθησε ένα συγκεκριμένο storytelling από τον Μάιο έως τον Νοέμβριο ’22, με αντίστοιχα εικαστικά που επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα των TheFutureCats. Ο αρχικός στόχος ήταν να προσελκύσουμε startups και ομάδες με καινοτόμες ιδέες, οι οποίες θα διαγωνίζονταν στο Trophy-Τροφή Challenge 22, και για αυτό σχεδιάσαμε αλλά και υλοποιήσαμε Google & social καμπάνιες επικοινωνίας.
Στην πορεία και καθώς η ημερομηνία του μεγάλου τελικού πλησίαζε, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε καμπάνιες προσέλκυσης του κοινού, το οποίο θα παρακολουθούσε ζωντανά, με φυσική παρουσία, το live event στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη.
Τέλος, αναλάβαμε την επιμέλεια της εκδήλωσης, όπως το branding του χώρου όπου διεξήχθη το live event τελικού Trophy-Τροφή Challenge | The Finals, την παραγωγή του Hybrid event, το οποίο περιλάμβανε την παραγωγή των απαιτούμενων digital materials, τη σκηνοθεσία, καθώς και την υλοποίηση της αναμετάδοσης μέσω YouTube σε branded interface, με ταυτόχρονη επιμέλεια της εκδήλωσης καθ’ όλη τη διάρκεια του τελικού.
Λίγα λόγια για το διαγωνισμό:
Tο Trophy-Τροφή Challenge, o κορυφαίος διαγωνισμός τεχνολογικής καινοτομίας στην αγροδιατροφή, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου, για 4η συνεχή χρονιά από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά», μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και τη συνδιοργάνωση πολλών οργανισμών.
Aποτελεί πλέον θεσμό για τον κλάδο της αγροδιατροφής καθώς μέχρι σήμερα έχει υποστηρίξει 95 start-ups και ομάδες στις οποίες συμμετείχαν φοιτητές και ερευνητές από 20 πανεπιστήμια, ερευνητικούς φορείς και ινστιτούτα. Οι συνολικά 12 νικητές του προγράμματος έχουν κερδίσει χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 70.000 €, ενώ συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά ταξίδια στα ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers των ΗΠΑ, λαμβάνοντας επιχειρηματική υποστήριξη και mentoring.
Έτσι και φέτος οι νικητές, οι οποίοι ξεχώρισαν για τις καινοτόμες ιδέες τους με άμεση εφαρμογή στον αγροδιατροφικό κλάδο, κέρδισαν συνολικά 30.000€ και πρόκειται να ενταχθούν σε ένα πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης 3 μηνών.
Οι τέσσερις νικητές του Trophy-Τροφή Challenge 2022 είναι:
- στην κατηγορία “Ideas” οι ομάδες ECOllections και 4D Mater, σε κάθε μία εκ των οποίων απονέμεται χρηματικό έπαθλο €5.000.
- στην κατηγορία “Start-ups” οι εταιρείες It’s Alive E.E. και Peacebypeas, κάθε μία εκ των οποίων θα λάβει χρηματικό έπαθλο €10.000.
Τον διαγωνισμό είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι είτε με φυσική παρουσία στο Αμφιθέατρο του Μουσείο Μπενάκη είτε online μέσω livestreaming στο YouTube: