Η Zoom, ανακοινώνει τη διαθεσιμότητα της νέας εφαρμογής Workspace Reservation. Πρόκειται για μια ακόμη προσθήκη στην γνωστή πλατφόρμα Zoom, που παρέχει τη δυνατότητα για pre–booking χώρων εργασίας με κάθε λεπτομέρεια, όπως για την ακριβή θέση που θα καθίσει ο κάθε εργαζόμενος.
Αθήνα 6.10.2022 – Οργανισμοί και εργαζόμενοι σε όλον τον κόσμο, έχουν αγκαλιάσει την ιδέα -που αναπτύχθηκε τα τελευταία δύο χρόνια- ότι η εργασία πρέπει να αποδεσμευτεί από τα όρια που θέτει ένας φυσικός χώρος.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Momentive που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Zoom, περισσότεροι από τους μισούς (55%) των υπαλλήλων που εργάζονται από απόσταση, προτιμούν μια υβριδική εγκατάσταση, με δυνατότητα να εργάζονται τόσο από το σπίτι όσο και από το γραφείο. Ωστόσο, ένα ποσοστό που αναλογεί επίσης σε περισσότερους από τους μισούς εργαζόμενους, εξακολουθούν να θέλουν να πηγαίνουν στο γραφείο για να γνωρίσουν νέους πελάτες (53%) να συμμετέχουν σε ομαδικές επαγγελματικές δραστηριότητες (58%) κ.λπ.
Αντιλαμβανόμενοι τις επιθυμίες των εργαζομένων, οι οργανισμοί θα πρέπει να εξοπλίσουν τα γραφεία και τους χώρους εργασίας, με ευέλικτες λύσεις που ενδυναμώνουν τις υβριδικές ομάδες, ενθαρρύνουν την κοινωνικοποίηση των εργαζομένων και παράλληλα, δημιουργούν νέα δεδομένα μεταξύ γραφείου και απομακρυσμένου χώρου εργασίας.
To Zoom Workplace Reservation, αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην πλατφόρμα της Zoom, η οποία δίνει στις ομάδες εργασίας τη δυνατότητα να κάνουν προκράτηση χώρων εργασίας και να τους χρησιμοποιούν όπως το κανονικό τους γραφείο (office workspaces). Πλέον, η κάθε ομάδα, ο κάθε υπεύθυνος, αλλά και οι εργαζόμενοι μεμονωμένα, είναι σε θέση να βλέπουν χρήσιμες πληροφορίες όπως το ποιος άλλος σχεδιάζει να έρθει στο χώρο, καταγράφοντας κάθε λεπτομέρεια, ακόμη και το που ακριβώς θα καθίσουν τα μέλη της ομάδας!
Αυτή η καινοτόμος εφαρμογή, μπορεί να βοηθήσει τα τμήματα HR των οργανισμών να καλύψουν αυτές τις διαφορετικές ανάγκες, ενώ έχει τη δυνατότητα να συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες έτσι ώστε να τους επιτρέπει να αναλύουν και να βελτιστοποιούν τους χώρους εργασίας τους.
Οι εργαζόμενοι πλέον μπορούν να κάνουν κράτηση σε ελεύθερα γραφεία και meeting rooms μέσα στο Zoom web portal, ή -αν διατίθενται από την εταιρεία- μέσα από ένα Virtual Receptionist Kiosk ή από το Zoom Rooms for Touch devices. Παράλληλα προσφέρει στους χρήστες εύκολη χρήση QR code για check-in.
Καθώς λοιπόν οι χώροι εργασίας εξελίσσονται, η Zoom παρέχει τις λύσεις που μας επιτρέπουν να τους κάνουμε πιο έξυπνους και υβριδικούς. Από ευέλικτες κρατήσεις workspaces έως digital signage και scheduling displays, η Zoom έχει τις λύσεις για το γραφείο του μέλλοντος.
Η Zoom δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες στην Ελλάδα και την Κύπρο, να μάθουν περισσότερα για το Workspace Reservation έτσι ώστε να είναι σε θέση να γνωρίσουν τις δυνατότητες της νέας λύσης.
Για τον λόγο αυτόν διοργανώνεται Live Zoom webinar με αντικείμενο τη νέα εφαρμογή της πλατφόρμας της Zoom, Workplace Reservations, στις 18 Οκτωβρίου 2022 στις 11:00 π.μ.
Όσοι ενδιαφερόμενοι κάνουν εγγραφή στο zoom webinar μπορούν μάθουν:
– Πώς να διαχειρίζονται και να χρησιμοποιούν τις κρατήσεις σε ένα web portal.
– Πώς να αναβαθμίσουν τις δυνατότητες των ομάδων εργασίας, προσφέροντας έναν υβριδικό χώρο εργασίας για τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες τους.
Ακόμη κι όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε ζωντανά το webinar, μπορούν να κάνουν registration για να λάβουν ένα link με το ολοκληρωμένο βίντεο του webinar.