Το YouTube εισάγει διαφημίσεις στο home feed και στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς η Google προσπαθεί να αξιοποιήσει τους αγοραστές με την αυξανόμενη χρήση βίντεο ως εργαλεία αγορών.
Η Google ανακοίνωσε ότι τα προγράμματα περιήγησης YouTube θα εμφανίζουν εξατομικευμένες διαφημίσεις κάνοντας το YouTube περισσότερο “πωλησιακό” και επεκτείνοντας την εμβέλεια των διαφημιστικών ενεργειών.
Ο γίγαντας φιλοξενίας βίντεο εισάγει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης του που σημαίνει ότι τα άτομα που έρχονται στον ιστότοπο για να περιηγηθούν και να ερευνήσουν τα προϊόντα ενδέχεται να βλέπουν διαφημίσεις βάσει του ενδιαφέροντός τους.
Οι διαφημίσεις βίντεο θα είναι πλέον πιο διαδραστικές, παρέχοντας στους χρήστες πληροφορίες όπως η τοποθεσία καταστήματος, φόρμες ενδιαφέροντος και πρόσθετες κλήσεις προς δράση, με τις επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου που θα οριστούν για τους επόμενους μήνες.
Αυτό είναι η απάντηση σε όλες τις έρευνες που υποδηλώνουν ότι το βίντεο έχει γίνει ένα αγαπημένο εργαλείο αναζήτησης για τους αγοραστές ενώ σχεδόν τα δύο τρίτα δηλώνουν ότι ένα βίντεο τους έχει δώσει ιδέες και έμπνευση για την αγορά τους.
Επίσης 90% δηλώνει ότι έχουν ανακαλύψει νέα προϊόντα ή εμπορικά σήματα μέσω του YouTube, ένα στατιστικό στοιχείο που η πλατφόρμα ελπίζει ότι οι λιανοπωλητές θα είναι πρόθυμοι να επωφεληθούν.
“Οι καταναλωτές συνεχίζουν να παρακολουθούν περισσότερο περιεχόμενο στην πλατφόρμα του YouTube και θέλουμε να είμαστε εκεί που είναι, να τους προσεγγίσουμε “, ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Puma για το ηλεκτρονικό εμπόριο Rick Almeida.
Η Puma όπως και όλες οι εταιρείες θέλουν να κερδίσουν χώρο και χρόνο εκεί που οι καταναλωτές ξοδευουν τον χρόνο τους και είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
“Αυτή η νέα ευκαιρία θα επιτρέψει στην PUMA να επεκτείνει την εμπορική μας στρατηγική σε μια νέα κατεύθυνση και να εμπνεύσει τους καταναλωτές”.
Πηγή: Thetotalbusiness.com