Η εταιρεία σημειώνει διπλασιασμό της χρήσης φακών στην Ελλάδα. Οι Έλληνες προτιμούν να διασκεδάζουν με φακούς επαυξημένης πραγματικότητας που έχουν τοπικό περιεχόμενο, εμπνευσμένους από ελληνικές παραδόσεις, πολιτισμό και φαγητό.
Το Viber γιορτάζει τα πρώτα γενέθλια των φακών επαυξημένης πραγματικότητας (AR), σημειώνοντας διπλασιασμό των χρηστών που χρησιμοποιούν τους εν λόγω φακούς στην ελληνική αγορά μέσα σε αυτό το διάστημα. Τα ελληνικά φαγητά, που έχουν χρησιμοποιηθεί στο 33% των εικόνων που δημιουργήθηκαν από τους Έλληνες χρήστες, οι Αρχαίοι Θεοί, τα τατουάζ με κλασικά μοτίβα και η φανέλα της Εθνικής στο Eurobasket (η οποία «φορέθηκε» 230.000 φορές) είναι οι πιο επιτυχημένοι φακοί στην πλατφόρμα. Ακολουθούν οι φακοί με εφέ βελτίωσης της εμφάνισης και στη συνέχεια οι αστείες φάτσες.
Το Viber παρουσίασε του Φακούς AR στην πλατφόρμα του τον περασμένο Οκτώβριο και από τότε οι χρήστες τους έχουν χρησιμοποιήσει άπειρες φορές για να αλλάξουν και να προσθέσουν αξεσουάρ στην εμφάνισή τους και το περιβάλλον τους και να μοιραστούν εικόνες με τους φίλους τους. Και οι εταιρείες μπορούν να συνδέσουν τα προϊόντα τους με Φακούς AR στο Viber και να προωθήσουν έτσι ακόμη περισσότερο το διαφημιστικό τους μήνυμα, μέσα από εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας. Μπορούν να τοποθετήσουν υπηρεσίες ή προϊόντα απευθείας πάνω στο χρήστη, φίλτρα στο πρόσωπό του, εικόνες στο σώμα του και στον κόσμο του. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στις εμπειρίες Φακών AR βελτιώνουν το brand awareness τους και αυξάνουν τα κέρδη τους, διαδρώντας με τους χρήστες με έναν εγγενή και διασκεδαστικό τρόπο στην πλατφόρμα.
Για να προσθέσει περισσότερη διασκέδαση στην ατμόσφαιρα Halloween των ημερών, το Viber συμμετέχει στη γιορτή με μια ειδική σειρά τρομακτικών φακών AR. Επίσης, καινούργια αυτοκόλλητα με θέμα το Halloween αλλά και ευχετήριες κάρτες είναι διαθέσιμα για να κάνουν τις συνομιλίες στο Viber ακόμη πιο αστείες.