Μπαίνουμε στο διαδίκτυο για να συνδεθούμε και κατόπιν μπαίνουμε πίσω στην αληθινή ζωή για να ζήσουμε.
Κάπως έτσι οραματίζεται το showlace τη social media ζωή μας και δημιούργησε το Shoelace.
Ανεπτυγμένο από την ομάδα A120, είναι ένα νέο κοινωνικό δίκτυο, που επιτρέπει στον χρήστη να επιλέξει τα ενδιαφέροντά του και να έρθει σε επαφή με άλλα άτομα, που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.
Τα λεγόμενα «Loop» (ή αλλιώς δραστηριότητες) αποτελούν τη βάση του συγκεκριμένου κοινωνικού δικτύου. «Το σκεπτικό για τη Shoelace είναι να ενώσει τους ανθρώπους με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Και αυτό το καταφέρνουμε μέσα από δραστηριότητες που εύστοχα έχουμε ονομάσει Loop» γράφει η ίδια η Google.
Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να οργανώσουν τα δικά τους events ή και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες, που έχουν οργανώσει άλλοι. Οι δραστηριότητες αυτές είναι γεωγραφικά εντοπισμένες σε έναν χάρτη, που βρίσκεται μέσα στην πλατφόρμα.
Αυτήν τη στιγμή, η εφαρμογή είναι σε φάση δοκιμής στην Νέα Υόρκη, ενώ δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί εάν το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο θα κυκλοφορήσει σύντομα στην τελική του μορφή.
Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Shoelace μόνο κατόπιν πρόσκλησης ή συμπλήρωσης μιας φόρμας, η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να υπάρξει πρόσβαση στην πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα αυτή ήταν, στην πραγματικότητα, ειδικά σχεδιασμένη για την οργάνωση events.
Λίγους μήνες, λοιπόν, μετά το οριστικό κλείσιμο του Google+, ο κολοσσός της Mountain View μάς εκπλήσσει για ακόμη μια φορά. Αυτή τη φορά, όμως, δεν έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί τους υπόλοιπους τεχνολογικούς γίγαντες, όπως το Facebook και το Instagram, αλλά να δημιουργήσει ένα προϊόν πιο συγκεκριμένο: αφιερωμένο στην πραγματική ζωή.
Πηγή: impossible.works