Καλύτερες αποδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό επιτυγχάνουν οι εταιρείες, που σημειώνουν βέλτιστες επιδόσεις στην εμπειρία πελάτη (CX), αξιοποιώντας ευρέως τεχνολογίες analytics και Τεχνητής Νοημοσύνης. Υπό αυτό το πρίσμα, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι ότι πάνω από το 40% των εταιρειών σκοπεύει να αυξήσει τις επενδύσεις σε τεχνολογία CX μέσα στα επόμενα δυο χρόνια κατά 25%.
Επιπλέον, ένα ποσοστό 35% αναμένεται να ενισχύσει τις επενδύσεις έως και 50% σε σχέση με σήμερα, κρίνοντας ως επιτακτική την ανάγκη για αξιοποίηση των εργαλείων, που σχετίζονται με την τεχνολογία CX. Σχεδόν το 50% των επιχειρήσεων στους τομείς των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, του λιανικού εμπορίου και της τεχνολογίας/τηλεπικοινωνιών σχεδιάζουν να αυξήσουν κατά 25% τις επενδύσεις τους στην τεχνολογία CX τα επόμενα δύο χρόνια.
Στο μεταξύ, μόλις το 10% σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του κατά 75%. Ορισμένες, μάλιστα, σχεδιάζουν να διπλασιάσουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογία CX.
Την εικόνα αυτή αποτυπώνει νέα παγκόσμια έρευνα από το MIT για λογαριασμό της SAS. Η έρευνα (Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies) δείχνει ότι πλέον η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται σε ισχυρό εργαλείο της εμπειρίας πελάτη. Για την ακρίβεια, οι κορυφαίες εταιρείες στην εμπειρία πελάτη διακρίνονται για την εξελιγμένη χρήση των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 80% των εταιρειών κάνει σημαντική χρήση των analytics κατά τη διάρκεια όλου του customer journey, από την έρευνα έως την υιοθέτηση και τη συνεχή αλληλεπίδραση. Μάλιστα, οι κορυφαίοι στην εμπειρία πελάτη έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη από εκείνους που η μελέτη αποκάλεσε “Yστερούντες”, με το ποσοστό να είναι μικρότερο του 40%.
Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr