To LinkedIn είναι μια πανίσχυρη social media πλατφόρμα με περισσότερους από 630 εκατομμύρια επαγγελματίες. Πολλές εταιρείες προσπαθούν να εδραιωθούν στο LinkedIn και να βελτιώσουν τη marketing στρατηγική τους. Το κάνουν όμως σωστά;

Αν επιθυμείτε να προβάλλετε την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες σας σε ένα πανίσχυρο δίκτυο επαγγελματιών, πρέπει να δημιουργήσετε ένα company page. Το απλό personal profile δεν είναι κατάλληλο, αφού ενδείκνυται κυρίως για βιογραφικά ατόμων και δεν σας επιτρέπει να διαφημιστείτε. Αντίθετα, ένα company page σας επιτρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε followers και απεριόριστους fans. Ταυτόχρονα, σας δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε δημόσια ή targeted posts, να κάνετε διαφημίσεις και να παρακολουθείτε αναλυτικά τα Insights!

Ας δούμε ποιες συμβουλές πρέπει να ακολουθήσετε για να γίνει η σελίδα σας πιο ανταγωνιστική.

1. Βεβαιωθείτε ότι συμπληρώσατε όλα τα υποχρεωτικά πεδία

Τα Company Pages πρέπει να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε τα παρακάτω βασικά στοιχεία:

– Φωτογραφία profile και εξωφύλλου (Logo & Cover Image)

– Περιγραφή της εταιρείας (Αbout us)

– Website URL

– Το Industry στο οποίο ανήκετε

– Αριθμό των εργαζομένων (Company Size)

– Είδος εταιρείας (Company Type)

– Έτος Ίδρυσης (Year founded)

– Τοποθεσία (Locations)

Να θυμάστε ότι τα εταιρικά pages που έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση των παραπάνω στοιχείων φαίνονται πιο επαγγελματικά και αξιόπιστα. Επίσης, δέχονται διπλάσια visits από άλλα pages με ελλιπείς πληροφορίες!

2. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να συνδεθούν με το LinkedIn Company Page

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παροτρύνετε τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς σας να προσθέσουν στο προσωπικό τους profile στο LinkedIn την ακριβή θέση που έχουν στην εταιρεία σας. Oι υπάλληλοί σας είναι η καλύτερη αφετηρία για τη δημιουργία online κοινού. Έχουν συνήθως πολλές επαφές από ανθρώπους του δικού σας industry, οι οποίοι παρατηρώντας τα profiles τους θα ανακαλύψουν και θα επισκεφτούν και τη σελίδα της εταιρείας σας.

3. Δημιουργήστε ένα post plan και ακολουθήστε το με συνέπεια

Φροντίστε να προωθείτε ένα σημαντικό post κάθε μέρα και σε συγκεκριμένη ώρα. Σύμφωνα με στατιστικές οι πρωινές ώρες είναι καλύτερες. Μοιραστείτε νέα της εταιρείας σας και του industry που ανήκετε, προσέξτε τις φωτογραφίες που ανεβάζετε και μην ξεχνάτε τα hashtags και τα emojis. Mην διστάσετε να κάνετε share ένα ενδιαφέρον άρθρο από εξωτερική πηγή που θα ωφελήσει τους followers σας και θα δείξει ότι είστε ενήμεροι για όλες τις νέες τάσεις στον τομέα σας! Ταυτόχρονα, πρέπει να παρατηρείτε τα Insights, για να βλέπετε ποια posts πήγαν καλύτερα και προτιμά το κοινό σας

4. Προωθήστε τη σελίδα σας και εκτός LinkedIn

Μπορείτε να προωθήσετε την εταιρική σας σελίδα και σε άλλα digital κανάλια. Προσθέστε το LinkedIn Company Page στις εταιρικές υπογραφές των emails, στο blog και το website της εταιρείας. Το website σας πρέπει να έχει όλα τα social media buttons και φυσικά το LinkedIn Follow button! Έτσι θα διευκολύνετε όλους τους επισκέπτες σας που θέλουν να σας βρουν στα social.

5. Μην ξεχνάτε τα LinkedIn Ads

To LinkedIn σας παρέχει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους να διαφημιστείτε όπως:

– Sponsored Content, για να προσεγγίσετε πολύ μεγαλύτερο κοινό σε σχέση με τα οργανικά posts.

– Text Ads, PPC και CPM Αds που εμφανίζονται στο homepage, profile page, group page και στα search result pages.

– Sponsored InMail, που μοιάζουν αρκετά με το email marketing και σας επιτρέπουν να στέλνετε προσωποποιημένα μηνύματα στο inbox.

Μπορείτε να ακολουθήσετε βήμα βήμα τον οδηγό που παρέχει η πλατφόρμα και να δημιουργήσετε εύκολα τη δική σας καμπάνια!

Το LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο που σας επιτρέπει να αποκτήσετε μεγαλύτερη αξιοπιστία, να δημιουργήσετε ένα δίκτυο σημαντικών επαφών από το industry σας και να μαθαίνετε τα τελευταία νέα από experts του τομέα σας. Μην διστάσετε να το ενσωματώσετε στη social media στρατηγική σας!

Πηγή: Medium.com