H εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο «έκλεισε» 91 εκατ. διανυκτερεύσεις στην πλατφόρμα της κατά τη διάρκεια του τριμήνου, γεγονός που ώθησε την συνολική αξία κρατήσεων η οποία μετρά ουσιαστικά τα χρήματα που συναλλάσσονται μέσω της πλατφόρμας.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Airbnb είχε περίπου 3,5 δισ. δολάρια σε μετρητά στον ισολογισμό της έως τις 31 Μαρτίου. Επιπλέον, η εταιρεία πέρυσι ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Τα στοιχεία αυτά αποτελούν «κλειδί» για την εταιρεία που, σύμφωνα με την Wall Street Journal, προετοιμάζεται για «είσοδο» στο χρηματιστήριο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 και επιθυμεί, συνεπώς, να προσεγγίσει επενδυτές.
Στο μεταξύ, η Airbnb προχωρά το τελευταίο διάστημα σε νέα λανσαρίσματα και εξαγορές που αναμένεται να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη της. Τον Ιούνιο, η εταιρεία παρουσίασε την υπηρεσία Airbnb Luxe η οποία προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να μείνει σε κάποια από τα πιο πολυτελή μέρη στον πλανήτη.
Η υπηρεσία αυτή ήρθε αμέσως μετά το λανσάρισμα του Airbnb Adventures, που προσφέρει all inclusive περιηγήσεις και εκδρομές σε εξωτικούς προορισμούς, ενώ νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Airbnb εξαγόρασε την Urbandoor, εταιρεία που παρέχει χώρους διαμονής σε επαγγελματίες που ταξιδεύουν για δουλειά, με στόχο να επεκταθεί σε αυτό το «κομμάτι» της αγοράς.
Πηγή: startupper.gr