Με την GuestFlip οι ξενοδόχοι µπορούν να παρακολουθούν συγκεντρωτικά µέσω µιας οθόνης τις κριτικές από 30+ διαφορετικά κανάλια, να διαχειρίζονται την επίδοσή τους βάσει 200+ κατηγοριών (συµπεριλαµβανοµένων ενδεικτικά της ποιότητας του δωµατίου και του πρωινού), να απαντούν στις κριτικές των πελατών τους, να παρακολουθούν τις αντίστοιχες επιδόσεις των ανταγωνιστών τους και να λαµβάνουν καθοδήγηση µέσω στοιχείων ανάλυσης (Prescriptive Analytics) σχετικά µε την online παρουσία τους και την ικανοποίηση των πελατών τους. Κι όλα αυτά µε έναν προσωποποιηµένο τρόπο, χωρίς να σπαταλούν πολύτιµο χρόνο.
Στην παρούσα φάση ο Στράτος και ο Άρης επεξεργάζονται νέες καινοτόµες λειτουργίες, οι οποίες θα προστεθούν στην GuestFlip, κάτι που θα δώσει στην πλατφόρµα περαιτέρω ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα. Σηµειώνεται πως στην GuestFlip επένδυσε τον Μάρτιο η Metavallon VC ποσό ύψους 200.000 ευρώ.
Πηγή: capital.gr