Χρήστες Ad Blocker, δηλαδή λογισμικού, που “μπλοκάρει” την εμφάνιση διαδικτυακών διαφημίσεων, είναι οι Έλληνες. Πάνω από ένας στους δύο χρήστες στην Ελλάδα (52%) έχουν εγκαταστήσει και χρησιμοποιούν Ad Blocker.
Η διείσδυση του Ad Blocker στην Ελλάδα είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών έναντι των γυναικών και επίσης μεταξύ των νεαρών ηλικιών. Ως προς τα δημογραφικά, οι άντρες και οι νεαρές ηλικίες έχουν εγκαταστήσει/χρησιμοποιούν ad blocker σε μεγαλύτερο βαθμό.
Σύμφωνα με την πανελλήνια έρευνα “Profiles” των Focus Bari και YouGov, η χρήση Ad Blocker είναι πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ό,τι στα κινητά. Η έρευνα, που διενεργήθηκε στις 17 Μαρτίου σε δείγμα 6.676 ατόμων, έδειξε ότι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker – είτε στον browser, είτε στο κινητό τους – είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές/intrusive διαφημίσεις.
Επίσης, οι Έλληνες απαντούν ότι έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker, για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά, να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησης τους και να αυξήσουν την online ασφάλεια τους.
Στο μεταξύ, η έρευνα δείχνει ότι η εγκατάσταση ενός προγράμματος Ad Blocker ή/και anti-tracking είναι πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ό,τι στα κινητά.