Σύμφωνα με έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα η HypeAuditor, οι δημοσιεύσεις των Ελλήνων influencers έχουν το μεγαλύτερο engagement παγκοσμίως, φτάνοντας στο 5,17%.
Το ποσοστό engagement, σύμφωνα με την εταιρεία, αφορά στο το ποσοστό του κοινού που του αρέσει ή σχολιάζει τις δημοσιεύσεις (ασχολείται, δηλαδή, με το περιεχόμενο).
Ο υψηλός ρυθμός engagement δείχνει ότι οι χρήστες του Instagram ασχολούνται περισσότερο με το περιεχόμενο των influencers.
Οι δέκα χώρες με το μεγαλύτερο engagement rate είναι οι ακόλουθες:
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως το Instagram είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Ελλάδα, ξεπερνώντας, παράλληλα, και τους 3 εκατομμύρια χρήστες.
Πηγή: Epixeiro.gr