Σε στενωπό βάζει την εγχώρια αγορά ηλεκτρικών ειδών και των προϊόντων τεχνολογίας η οικονομική αβεβαιότητα και ο διογκούμενος πληθωρισμός. Δεν είναι τυχαίο ότι – σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari – ένας στους τέσσερις Έλληνες απαντά ότι σταμάτησε εντελώς να αγοράζει ηλεκτρικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας.
Την ίδια στιγμή, άλλο ένα 42% δηλώνει ότι μείωσε τις αγορές του στις δυο συγκεκριμένες κατηγορίες, ενώ σχεδόν ένας στους πέντε Έλληνες καταναλωτές (το 18%) απαντά ότι η κρίση δεν έχει επηρεάσει – προς το παρόν – τις αγορές του σε ηλεκτρικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας.
Σε κάθε περίπτωση, η πανελλαδική έρευνα της Focus Bari δείχνει ότι τα δύο τρίτα των Ελλήνων (67%) θεωρούν ότι οι τιμές στα ηλεκτρικά και τεχνολογικά προϊόντα έχουν αυξηθεί από πολύ έως υπερβολικά. Εξ αυτών, το 17% θεωρεί ότι έχουν αυξηθεί υπερβολικά και το 50% ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν ακριβύνει αρκετά.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 60% των Ελλήνων σήμερα κάνει περικοπές δαπανών, επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά του, ενώ το 40% κάνει οικονομία προληπτικά, επειδή φοβάται ότι “τα χειρότερα έρχονται”.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr