Προφανώς ο Bill Gates δεν είναι κανένας προφήτης. O Bill Gates ήταν, είναι και θα είναι ένας άνθρωπος που επηρέασε την πορεία της τεχνολογίας. Και από τη θέση αυτή μπόρεσε να προβλέψει, το 1999, διάφορες καινοτομίες που χρησιμοποιούμε και απολαμβάνουμε σήμερα.
Οι συγκεκριμένες «προβλέψεις» είχαν παρουσιαστεί στο βιβλίο «Business @ the Speed of Thought» το οποίο ο Gates έγραψε στα τέλη του περασμένου αιώνα. Σε αυτό, έκανε τότε 15 αναφορές για το μέλλον, κάποιες από τις οποίες πιθανότατα θα είχαν ακουστεί εξωφρενικές για την εποχή. Σήμερα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πολλές από αυτές βρίσκονται στην καθημερινότητα μας.
Πάμε να δούμε τις συγκεκριμένες 15, όπως γράφτηκαν από τον ίδιο και έχοντας πάντα υπόψιν ότι μιλάμε για 20 χρόνια πίσω, στο 1999.
«Θα αναπτυχθούν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες σύγκρισης τιμών, οι οποίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν τις τιμές σε πολλαπλές ιστοσελίδες, καθιστώντας εύκολη την εύρεση του φθηνότερου προϊόντος».
«Οι άνθρωποι θα μεταφέρουν μικρές συσκευές που θα τους επιτρέπουν να παραμένουν συνεχώς σε επαφή και να κάνουν ηλεκτρονικές συναλλαγές από όπου και αν βρίσκονται. Θα μπορούν να ελέγχουν τις ειδήσεις, να βλέπουν τις πτήσεις που έχουν κάνει κράτηση, να λαμβάνουν πληροφορίες από τις χρηματοπιστωτικές αγορές και να κάνουν σχεδόν οτιδήποτε άλλο σε αυτές».
«Οι άνθρωποι θα πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, θα φροντίζουν τα οικονομικά τους και θα επικοινωνούν με τους γιατρούς τους μέσω του διαδικτύου».
«Θα αναπτυχθούν προσωπικοί βοηθοί. Θα συνδέουν και θα συγχρονίζουν όλες τις συσκευές με έξυπνο τρόπο, είτε είναι στο σπίτι είτε στο γραφείο, και θα τους επιτρέπουν να ανταλλάσσουν δεδομένα. Η συσκευή θα ελέγχει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τις ειδοποιήσεις σας και θα παρουσιάζει τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Όταν θα πηγαίνετε για ψώνια, θα μπορείτε να πείτε ποιες συνταγές θέλετε να προετοιμάσετε και θα δημιουργεί μια λίστα με τα υλικά που πρέπει να πάρετε. Θα ενημερώνει όλες τις συσκευές που χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας και το χρονοδιάγραμμα σας, επιτρέποντάς την αυτόματη προσαρμογή σε αυτό που κάνετε».
«Οι μεταδόσεις βίντεο του σπιτιού σας θα γίνουν κάτι συνηθισμένο, ενημερώνοντας σας όταν κάποιος σας επισκέπτεται ενώ δεν είστε εκεί».
«Οι ιδιωτικοί ιστότοποι για τους φίλους και την οικογένειά σας θα είναι κάτι συνηθισμένο, επιτρέποντάς σας να συνομιλείτε και να προγραμματίζετε εκδηλώσεις».
«Λογισμικό που θα γνωρίζει για πότε έχετε κλείσει ένα ταξίδι, θα χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να σας προτείνει δραστηριότητες στον προορισμό, εκπτώσεις, προσφορές και φθηνότερες τιμές για όλα τα πράγματα στα οποία θα θέλατε να λάβετε μέρος».
«Ενώ παρακολουθείτε έναν αθλητικό αγώνα στην τηλεόραση, οι υπηρεσίες θα σας επιτρέπουν να συζητήσετε τι συμβαίνει και να συμμετάσχετε σε διαγωνισμό όπου θα ψηφίζετε ποιος νομίζετε ότι θα κερδίσει».
«Οι συσκευές θα έχουν έξυπνες διαφημίσεις. Θα γνωρίζουν τις τάσεις αγοράς και θα εμφανίζουν διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις σας».
«Οι τηλεοπτικές εκπομπές θα περιλαμβάνουν συνδέσμους με συναφείς ιστοτόπους και περιεχόμενο που θα συμπληρώνουν αυτό που παρακολουθείτε».
«Οι κάτοικοι πόλεων και χωρών θα μπορούν να έχουν συζητήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με ζητήματα που τους επηρεάζουν, όπως η τοπική πολιτική, ο πολεοδομικός σχεδιασμός ή η ασφάλεια».
«Οι κοινότητες στο διαδίκτυο δεν θα επηρεάζονται από την τοποθεσία σας, αλλά από τα ενδιαφέροντα σας».
«Οι project managers που θα επιθυμούν να φτιάξουν μια ομάδα θα μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο, να περιγράψουν το έργο και να λάβουν συστάσεις για τους διαθέσιμους ανθρώπους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους».
«Ομοίως, οι άνθρωποι που θα αναζητούν εργασία θα είναι σε θέση να βρουν ευκαιρίες απασχόλησης στο διαδίκτυο δηλώνοντας τα ενδιαφέροντά τους, τις ανάγκες τους και τις εξειδικευμένες δεξιότητές τους».
«Οι εταιρείες θα μπορούν να υποβάλλουν προσφορές για θέσεις εργασίας, είτε ετοιμάζουν ένα κατασκευαστικό έργο, είτε μια κινηματογραφική παραγωγή είτε μια διαφημιστική εκστρατεία. Αυτό θα είναι αποτελεσματικό για τις μεγάλες εταιρείες που επιθυμούν να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες τις εργασίες τις οποίες συνήθως δεν αναλαμβάνουν, για τις επιχειρήσεις που αναζητούν νέους πελάτες, αλλά και για τις εταιρείες που δεν έχουν συνεργασία με κάποιον πάροχο για την εκάστοτε υπηρεσία».
Πηγή: Epixeiro.gr