Το LinkedIn, το «επαγγελματικό» κοινωνικό δίκτυο της Microsoft που έχει σήμερα πάνω από 650 εκατ. χρήστες, αποφάσισε να εξελίξει την έννοια της «δικτύωσης», δίνοντας πλέον στο κοινό την επιλογή να δημιουργήσει εκδηλώσεις.
Το νέο «εργαλείο» που προστίθεται στο LinkedIn ονομάζεται Events και επιτρέπει στους χρήστες -προς το παρόν δωρεάν- να οργανώσουν μια εκδήλωση στον «πραγματικό κόσμο», να την ανακοινώσουν και να προσκαλέσουν όποιον επιθυμούν μέσα από την πλατφόρμα.
Η νέα επιλογή, η οποία θα εμφανιστεί στο μενού τόσο του website όσο και της εφαρμογής του LinkedIn, θα κυκλοφορήσει πρώτα σε αγγλόφωνες χώρες, ξεκινώντας από τις 17 Οκτωβρίου και σύντομα θα επεκταθεί σε μη αγγλόφωνες αγορές.
Ο Ajay Datta, επικεφαλής παραγωγής στο LinkedIn Ινδίας (όπου δημιουργήθηκε η εφαρμογή), πιστεύει ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο θα καλυφθεί με τον τρόπο που τα Facebook events διευκόλυναν τις μη επαγγελματικές εκδηλώσεις.
«Νομίζω ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό στις εκδηλώσεις σήμερα», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Οι άνθρωποι δεν έχουν ένα μέρος που να μπορούν να οργανώνουν συναντήσεις [που σχετίζονται με την εργασία] offline… Οι άνθρωποι θέλουν να βρουν άλλους ανθρώπους.»
Πηγή: startupper.gr