Σε στενωπό παραμένει η παγκόσμια αγορά tablets, με τις πωλήσεις να παραμένουν σε καθοδικό σπιράλ και την ανάκαμψή τους να μην είναι ορατή τουλάχιστον προς το παρόν. Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, οι πωλήσεις tablets, παγκοσμίως, μειώθηκαν κατά 29,9% σε ετήσια βάση, φτάνοντας συνολικά 28,3 εκατ. μονάδες.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC) πρόκειται για νέα απότομη πτώση, η οποία ήρθε να προστεθεί στις αναιμικές επιδόσεις της αγοράς που έχουν γίνει παράδοση τα τελευταία τρίμηνα. Όπως αναφέρει η εταιρεία ερευνών σε σχετικό report της, η ζήτηση για tablets συνέχισε να είναι ασθενής και το δεύτερο τρίμηνο του 2023, ενώ οι περισσότεροι από τους κορυφαίους κατασκευαστές κατέγραψαν διψήφια πτώση.
Η αποδυναμωμένη καταναλωτική εμπιστοσύνη, η εξασθενημένη καταναλωτική δύναμη και τα αυξημένα επίπεδα αποθέματος των καναλιών διανομής λειτούργησαν ως εμπόδιο στις πωλήσεις νέων tablets.
Στο μεταξύ πάντως το δεύτερο τρίμηνο του 2023, οι αποστολές Chromebook εμφάνισαν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, σύμφωνα με την IDC, αν και το πρόσημο ήταν και σε αυτή την περίπτωση αρνητικό. Συνολικά, οι πωλήσεις Chromebook το εξεταζόμενο διάστημα μειώθηκαν κατά 1,8%, καθώς διεθνώς διατέθηκαν συνολικά 5,8 εκατ.συσκευές.
Η πτώση των πωλήσεων, κατά τους αναλυτές, περιορίστηκε σημαντικά το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, καθώς υπήρξαν αγορές λόγω της αναμενόμενης αύξησης του κόστους αδειοδότησης του Chrome OS το δεύτερο εξάμηνο του έτους.