Με το Instagram να εμφανίζει τις δημοσιεύσεις βάσει αλγορίθμου και όχι με χρονολογική σειρά, υπάρχει κάποια ώρα που είναι η πιο κατάλληλη για να «ποστάρει» μια επιχείρηση; Η απάντηση, ως ένα βαθμό, είναι «ναι».
Ο αλγόριθμος του Instagram, όπως αναφέρει και το Hootsuite, βασίζεται στο πόσο πρόσφατη είναι μια δημοσίευση, ούτως ώστε να αποφασίσει τι θα προβάλει, κάθε φορά, στους χρήστες. Αυτό σημαίνει πως μια επιχείρηση θα πρέπει να δημοσιεύει όταν οι followers της είναι πιθανότερο ναβρίσκονται online. Με αυτόν τον τρόπο, ανεβαίνουν οι πιθανότητες να δουν το post και να αλληλεπιδράσουν μαζί του.
Παρακάτω, θα δούμε πότε είναι η πιο κατάλληλη ώρα και μέρα για να ανεβάσει ένα post μια επιχείρηση/brand στο Instagram, ανάλογα με την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται. Φυσικά, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το δικό της, ξεχωριστό, κοινό και να υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο, καθώς κάθε brand και κοινό είναι μοναδικό.
Οι παρακάτω προτάσεις, που βασίζονται σε στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία Unmetric, λειτουργούν καλύτερα ως σημεία εκκίνησης και προορίζονται ως συμπλήρωμα των εσωτερικών στατιστικών του κάθε brand. Παράλληλα, δεν βασίζονται σε κάποια συγκεκριμένη χρονική ζώνη, ενώ γίνεται χρήση 24ωρης μορφής για την ώρα.
- Ταξίδια και τουρισμός: Παρασκευή μεταξύ 09:00 και 13:00. Εάν είστε καινούργιοι στο Instagram, αποφύγετε να δημοσιεύετε μετά τις 13:00 και σαββατοκύριακα.
- Μέσα & Ψυχαγωγία: Τρίτη και Πέμπτη μεταξύ 12:00 και 15:00. Αποφύγετε να δημοσιεύετε τα πρωινά.
- Φαγητό & Ποτό: Παρασκευή στις 12:00. Εάν είστε καινούργιοι, μην ποστάρετε εκτός ωρών γεύματος.
- Λιανεμπόριο: Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 12:00. Εάν ξεκινάτε έναν λογαριασμό αυτού του είδους, αποφύγετε να δημοσιεύετε έξω από το χρονικό διάστημα 11:00 και 13:00.
- Επαγγελματικές υπηρεσίες: Παρασκευή, Τρίτη και Τετάρτη στις 09:00 ή 10:00. Εάν ο λογαριασμό σας είναι καινούργιος, αποφύγετε δημοσιεύσεις τα σαββατοκύριακα και τα βράδια, εκτός εάν τα δεδομένα σας υποδεικνύουν διαφορετικά.
- Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί: Τρίτη στις 16:00 ή 10:00. Εκτός εάν τα στοιχεία δείχνουν διαφορετικά, οι ΜΚΟ θα πρέπει να αποφεύγουν δημοσιεύσεις εκτός ωρών λειτουργίας τις Δευτέρες, τα Σάββατα και τις Κυριακές.
- Non-retail e-commerce: Πέμπτη στις 21:00 ή 16:00. Νέα brands θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να μην δημοσιεύουν κατά τις εργάσιμες ώρες των followers τους.
- Ιατρικά & Φαρμακευτικά: Τετάρτη και Κυριακή στις 09:00. Πειραματιστείτε, αλλά αποφύγετε να δημοσιεύετε εκτός πρωινών ωρών.
- Προσωπική φροντίδα: Παρασκευή και Πέμπτη στις 13:00, 14:00 ή 15:00. Τα νέα brands θα πρέπει να αποφεύγουν τα σαββατοκύριακα και το απόγευμα.
- Τεχνολογία: Δευτέρα και Τρίτη στις 14:00. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πειραματιστείτε, αλλά βεβαιωθείτε πως θα ανεβάζετε και τις προαναφερθείσες ώρες.
- Εκπαίδευση: Πέμπτη στις 16:00 ή 17:00. Ίσως καλύτερα να μείνετε μακριά από τις πολύ πρωινές ώρες και τα σαββατοκύριακα.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πάντα να ξέρετε το κοινό σας, να δοκιμάζετε τις βέλτιστες ώρες και να πειραματίζεστε, να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας και να προγραμματίζετε τις δημοσιεύσεις, κάνοντας χρήση ειδικών εργαλείων.
Πηγή: Epixeiro.gr