Η Uber διερευνά έναν νέο τρόπο να πουλάει φαγητό μέσω της Uber Eats, αλλά δεν πρόκειται για διανομή. Την Παρασκευή η Uber παρουσίασε μια νέα επιχειρηματική προσπάθεια με την ονομασία Uber Moments, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να “κλείνουν” μαθήματα μαγειρικής μέσω μιας εφαρμογής (application).
Σε ένα e-mail που στάλθηκε σε πελάτες της στο Σαν Φρανσίσκο, η Uber ανέφερε ότι οι χρήστες θα μπορούν να “κλείσουν” τα επόμενα μαθήματα του Uber Moments, στα οποία περιλαμβάνονται ένα μάθημα παρασκευής κινεζικών ντάμπλιν (ραβιόλια) για 75 δολάρια και ένα μάθημα δημιουργίας νιγηριακού δείπνου πέντε πιάτων έναντι 55 δολαρίων.
“Σκεφτόμαστε συνεχώς νέους τρόπους για να εμπλουτίσουμε την εμπειρία που προσφέρει η υπηρεσία Eats”, ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Uber.
Η δοκιμαστική λειτουργία, που απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη πόλη για έναν μήνα, φαίνεται πολύ περιορισμένη για τον γίγαντα στις υπηρεσίες διαμετακόμισης, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μια νέα πηγή εσόδων για την Uber καθώς και ένα νέο μέτωπο στον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, ήδη η Airbnb τα τελευταία τρία χρόνια αναπτύσσει τη δική της πλατφόρμα προσφοράς εμπειριών, που επιτρέπει στους πελάτες να νοικιάζουν σχεδόν τα πάντα (από είδη για σέρφινγκ μέχρι φωτογραφίες από προγράμματα περιήγησης σε μουσεία). Ήδη περιλαμβάνει πάνω από 1.000 πόλεις, με πάνω από 40.000 εμπειρίες. Επίσης, άλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, όπως η Tripadvisor, προσφέρουν μαθήματα μαγειρικής και ταξιδίων. Μέχρι στιγμής, η δοκιμαστική έκδοση της Uber Moments φαίνεται να περιορίζεται μόνο στο φαγητό.
Η Uber Moments αποτελεί μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να γίνει κάτι παραπάνω από μια πλατφόρμα ενοικίασης μέσου μεταφοράς-διαμετακόμισης. Τον Σεπτέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Dara Khosrowshah, ανακοίνωσε πως θα συνδυάζονται στην ίδια εφαρμογή η υπηρεσία Eats και μεταφορών (μαζί με άλλα μελλοντικά προϊόντα-υπηρεσίες). “Θέλουμε σαν εταιρεία να γίνουμε το σύστημα οργάνωσης της καθημερινότητάς σας”, είπε χαρακτηριστικά.
Πηγή: capital.gr