Η εταιρεία Procter & Gamble επιστρέφει στο CES 2020, μεταξύ άλλων κορυφαίων εταιρειών από όλο τον κόσμο, για να παρουσιάσει τη μοναδική ικανότητά της να συνδυάζει τη βαθιά γνώση των αναγκών των καταναλωτών με τις τεχνολογικές καινοτομίες, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων που εξελίσσουν τις καθημερινές εμπειρίες τους.
“Προσπαθούμε να κάνουμε την καθημερινότητα ευκολότερη και πιο ευχάριστη, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας”, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος David Taylor, συμπληρώνοντας ότι: “Στο πλαίσιο του CES μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουμε εμπειρίες που επαναπροσδιορίζουν τις προσδοκίες των καταναλωτών σε σχέση με τα προϊόντα που χρησιμοποιούν καθημερινά”.
Από το 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία του, τόσο το «επιστημονικό εργαστήρι» P&G LifeLab όσο και τα προϊόντα της Procter & Gamble, έχουν αποσπάσει πλήθος διακρίσεων, τόσο από το κοινό όσο και από τους συντάκτες που παραβρέθηκαν, ενώ παράλληλα το περιοδικό “Exhibitor” τo κατέταξε μεταξύ των «20 κορυφαίων εκθεσιακών κέντρων της έκθεσης».
Ανάμεσα στα brands που έκλεψαν τις εντυπώσεις ήταν τα ακόλουθα:
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της P&G, David Taylor αναφερόμενος στην παρουσία των brands στο P&GLifeLab, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Παρουσιάσαμε εδώ τους τρόπους με τους οποίους η P&G δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές αλλά και για τους συνεργάτες, λειτουργώντας με την ίδια ταχύτητα και ευελιξία που λειτουργεί μια startup, που τροφοδοτείται όμως με περισσότερα από 180 χρόνια παγκόσμιας επιχειρησιακής τεχνογνωσίας».
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία ήρθε σε επαφή με καταναλωτές, πελάτες και πιθανούς συνεργάτες στο δρόμο της καινοτομίας, γιατί πεποίθηση της P&G είναι ότι η συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων είναι βασική προϋπόθεση για την εξέλιξη. Επιπλέον, η P&G Ventures, θα φιλοξενήσει στο καινούριο στούντιο της εταιρείας, το “P&G Ventures Innovation Challenge”, τον ετήσιο διαγωνισμό που διοργανώνει για την ανάδειξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης.
“Θέλουμε να συνεχίσουμε να ηγούμαστε των εξελίξεων, καθώς εμείς οι ίδιοι ανεβάζουμε τον πήχη”, δήλωσε η Kathy Fish, Γεν. Διευθύντρια Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας. “Αγκαλιάζουμε και προωθούμε νέες προσεγγίσεις ως προς την καινοτομία, ώστε να είμαστε όλο και πιο ευέλικτοι και αποτελεσματικοί. Θέλουμε να παραμένουμε στη συνείδηση των καταναλωτών ως φορείς καινοτομίας και για να το πετύχουμε χρειαζόμαστε τη δική τους συνεργασία και συμμετοχή στην υλοποίηση νέων ιδεών».