Θύμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και της προσπάθειας των καταναλωτών να τιθασεύσουν τα έξοδα τους, πέφτει και η αγορά των smartphones. Το 3ο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις smartphones κατέγραψαν την τρίτη συνεχόμενη πτώση για φέτος, καθώς κατέγραψαν πτώση κατά 9% σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, πρόκειται για τη χειρότερη μείωση σε επίπεδο τριμήνου από το 2014. Μάλιστα, η εικόνα αυτή δεν αναμένεται να αναστραφεί άμεσα, καθώς η αγορά εκτιμάται ότι θα παραμείνει σε καθοδικό σπιράλ για τους επόμενους έξι έως εννέα μήνες.
“Οι ζοφερές οικονομικές προοπτικές αναγκάζουν τους καταναλωτές να καθυστερήσουν την αγορά ειδών τεχνολογίας και να δώσουν προτεραιότητα σε άλλες βασικές δαπάνες”, αναφέρει η εταιρεία ερευνών Canalys.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας, η κορυφαίοι παίκτες της παγκόσμιας αγοράς σε επίπεδο 3ου τριμήνου ήταν οι Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO και vivo. Η Samsung διατήρησε το εξεταζόμενο διάστημα την ηγετική της θέση, αν και οι επιδόσεις της ήταν υποδεέστερες σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία πέτυχε μερίδιο αγοράς 22% – από 21% το 3ο τρίμηνο του 2022 – λόγω των μεγάλων προωθητικών ενεργειών για τη μείωση του αποθέματος των καναλιών πώλησης.