Η Uber δεν επιθυμεί απλώς να είναι η πρώτη επιλογή όταν κάποιος χρειάζεται μια μετακίνηση. Θέλει να είναι το πρώτο πράγμα που θα σας έρχεται στο μυαλό για κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης, από την παραγγελία φαγητού έως την παράδοση στο σπίτι σας ειδών παντοπωλείων και μέχρι τη χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς. Για να φτάσει σε αυτό τον στόχο, η Uber συνδυάζει όλες τις διαφορετικές υπηρεσίες που παρέχει σε μια ανανεωμένη, ενιαία υπερ-εφαρμογή.
“Αυτό που θέλουμε ως εταιρεία είναι να καταστούμε το λειτουργικό σύστημα της καθημερινής σας ζωή”, δήλωσε ο CEO της Uber Dara Khosrowshahi, σε εκδήλωση στο Σαν Φρανσίσκο.
Πρόκειται για “μεγάλη στροφή” σε σχέση με τα αρχική μορφή της Uber, που ήταν επικεντρωμένη στην ατομική μεταφορά προσώπων και στη συνέχεια δημιούργησε το Eats για τις παραγγελίες φαγητού ως ξεχωριστή εφαρμογή, δήλωσε ο Khosrowshahi. Η νέα εφαρμογή θα δίνει στους χρήστες της Uber την επιλογή να επιλέξουν εάν χρειάζονται τη μία ή την άλλη υπηρεσία αμέσως μόλις θα την ανοίγουν. Καθώς η εταιρεία συνεχίζει να προσθέτει περισσότερες υπηρεσίες – όπως η παράδοση ειδών παντοπωλείου – η Uber θα τα προσθέσει στην αρχική οθόνη της εφαρμογής. Η Uber προσθέτει επίσης περισσότερες επιλογές όσον αφορά τις μεταφορές, ώστε οι χρήστες να μπορούν να παρακολουθούν τις διαδρομές λεωφορείων ή μετρό, μαζί με το κόστος, απευθείας από την εφαρμογή, προσθέτοντας ακόμη και τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων απευθείας σε ορισμένες χώρες.
“Σκεφτείτε το ως μια πύλη με ένα κλικ σε όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να σας προσφέρει η Uber”, δήλωσε ο Khosrowshahi.
Για την περαιτέρω συνένωση των υπηρεσιών, η Uber λανσάρει επίσης μια σειρά από κάρτες συνδρομής με προνόμια όπως δωρεάν παράδοση Uber Eats ή δωρεάν μεταφορές με ποδήλατα Jump. Η εταιρεία δεν θα πωλεί μόνο συγκεκριμένες διαδρομές ή συνδρομές στην υπηρεσία Eats, αλλά και ένα συνδυαστικό πάσο Uber, το οποίο θα παρέχει μπόνους στους χρήστες και των δύο κλάδων της εταιρείας.
Νέα μέτρα ασφαλείας
Ως μέρος των αλλαγών, η Uber ανέπτυξε νέα χαρακτηριστικά ενισχυμένης ασφάλειας, όπως μια πιο εκτεταμένη επαλήθευση για τα στοιχεία των οδηγών,καθώς η εταιρεία συνεχίζει να δέχεται κριτική σχετικά με την ασφάλεια των επιβατών της κατά τη διάρκεια των διαδρομών.
Η εταιρεία θα προσθέσει τη δυνατότητα να καλεί κανείς το “100” (911 στις ΗΠΑ) κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής – ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για τους επιβάτες οι οποίοι μπορεί να αισθάνονται άβολα να καλέσουν με κλασικό τηλεφωνικό τρόπο βοήθεια έκτακτης ανάγκης ενώ βρίσκονται εντός αυτοκινήτου. Η εταιρεία θα έχει έτοιμο ένα μήνυμα κειμένου με τις πληροφορίες του αυτοκινήτου, τον προορισμό του επιβάτη και θα αφήνει τον τελευταίο να συμπληρώνει την κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Θα μπορεί επίσης να μοιράζεται τις πληροφορίες θέσης του οχήματος ζωντανά με την αστυνομία.
Η Uber προσπαθεί επίσης να βρει καλύτερους τρόπους για να αποτρέπει τους επιβάτες από το να μπαίνουν στο λάθος αυτοκίνητο, μετά το θάνατο μίας φοιτήτριας του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας, η οποία σκοτώθηκε αφού μπήκε στο αυτοκίνητο ενός άνδρα, θεωρώντας από λάθος ότι πρόκειται για οδηγό της Uber. Η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει κωδικούς PIN για τις διαδρομές προκειμένου να διασφαλίσει ότι ο σωστός οδηγός θα παραλαμβάνει τον σωστό επιβάτη. Εάν ο επιβάτης έχει ενεργοποιημένους κωδικούς PIN, ο οδηγός δεν θα μπορέσει να ξεκινήσει την διαδρομή μέχρι ο επιβάτης να δώσει τον σωστό κωδικό PIN, ο οποίος θεωρητικά θα ειδοποιεί τον πελάτη ότι βρίσκεται σε λάθος αυτοκίνητο.
Πηγή: capital.gr