Σύμφωνα με την εταιρεία, «πολλές από τις ενημερώσεις είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με το European Consumer Protection Cooperation Network». Άλλες αλλαγές βασίζονται σε συζητήσεις με ρυθμιστικές Αρχές και εμπειρογνώμονες γύρω από το θέμα της προστασίας των καταναλωτών από όλο τον κόσμο.
Οι νέοι όροι θα τεθούν σε εφαρμογή από τις 31 Ιουλίου σε όλο τον κόσμο και μια προεπισκόπηση αυτών είναι διαθέσιμη από εδώ. Τα βασικά στοιχεία διευκρινίζουν τα ακόλουθα:
- Πώς κερδίζουμε χρήματα: Περιλαμβάνουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κερδίζουμε χρήματα, καθώς και μια νέα εισαγωγή που εξηγεί ότι δεν χρεώνουμε χρήματα για τη χρήση των προϊόντων μας, επειδή οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί μας πληρώνουν για να σας εμφανίσουν διαφημίσεις.
- Αφαίρεση περιεχομένου: Παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι συμβαίνει όταν καταργούμε περιεχόμενο που παραβιάζει τους όρους ή τις πολιτικές μας.
- Τα δικαιώματά πνευματικής ιδιοκτησίας: Διευκρινίζουμε ότι όταν μοιράζεστε το δικό σας περιεχόμενο – όπως φωτογραφίες και βίντεο – συνεχίζετε να είστε κάτοχος των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας αυτού του περιεχομένου. Μας παραχωρείτε την άδεια να κάνουμε πράγματα όπως την εμφάνιση αυτού του περιεχομένου και η άδεια λήγει όταν διαγραφεί το περιεχόμενο από το Facebook. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν πολλές διαδικτυακές και υπηρεσίες ι πάντα αυτό συνέβαινε στο Facebook.
- Τι συμβαίνει όταν διαγράφετε: Παρέχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι συμβαίνει όταν διαγράφετε περιεχόμενο που έχετε μοιραστεί. Για παράδειγμα, όταν διαγράφετε κάτι που έχετε δημοσιεύσει, δεν είναι πλέον ορατό, αλλά μπορεί να χρειαστούν έως και 90 ημέρες για να καταργηθεί από τα συστήματά μας.
Πηγή: epixeiro.gr