Αν ασχολείστε με το digital marketing ή έχετε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται online, γνωρίζετε ήδη την υψηλή απόδοση των διαφημίσεων στην Google. Tα αποτελέσματά τους είναι εξαιρετικά αλλά κοστίζουν.
Υπάρχει όμως, ένας τρόπος να μειώσετε σημαντικά το budget των Google Adsχωρίς να ρισκάρετε. Η λύση δεν είναι άλλη από τη βελτίωση του Quality Score.
Τι είναι το Quality Score;
Πρόκειται για μια βαθμολόγηση (rating) από τη Google, που επισημαίνει τη σχετικότητα και την ποιότητα των keywords που χρησιμοποιείτε και πληρώνετε στις PPC (Pay per Click) καμπάνιες. Μπορείτε να δείτε με ακρίβεια ποιο είναι το κόστος/click. Επιπλέον, σας βοηθά δίνοντας σημαντικές πληροφορίες για τη συνολική απόδοση της διαφήμισης (performance), μαθαίνετε τι πήγε καλά και τι όχι. Αν το Quality Score είναι χαμηλό πρέπει να προβείτε σε κάποιες ενέργειες ώστε να γλιτώσετε χρόνο και χρήματα.
Πώς θα βελτιώσετε το Quality Score;
- Προσέξτε το CTR (Click-through rate)
- Δημιουργήστε σωστά Ad Groups
- Αναζητήστε τα πιο σχετικά keywords
- Σωστές landing pages
- Χρησιμοποιήστε negative keywords
Προσπαθήστε να το βελτιώσετε δοκιμάζοντας νέες διαφημίσεις. Κάντε διάφορες τροποποιήσεις στις διαφημίσεις που ήδη προωθείτε, χρησιμοποιείστε νέα keywords και αλλάξτε πολλές φορές το copy. Αν, για παράδειγμα, η καμπάνια σας εμφανιστεί σε 1000 ανθρώπους και οι 20 κάνουν click, το CTR θα είναι 2%. Καλύτερο CTR σημαίνει υψηλότερο Quality Score!
Όταν ξεκινάτε κάποια καμπάνια, φροντίστε να δημιουργήσετε όσα Αd Groups χρειάζονται και σχετίζονται με τα keywords που χρησιμοποιείτε. Κάθε Αd Group πρέπει να έχει διαφορετική ομάδα keywords!
Bonus Tip: Επιλέξτε λίγα keywords, για να βελτιώσετε το CTR!
Επιβάλλεται να κάνετε την έρευνά σας, πριν τα χρησιμοποιήσετε. Τα keywords θα καθορίσουν το αν η διαφήμισή σας θα έχει επιτυχία. Γι’ αυτό τον λόγο, σκεφτείτε όπως ο μέσος χρήστης, που θα αναζητήσει το προϊόν σας. Υπάρχουν χιλιάδες λέξεις – κλειδιά, για να τις συνδυάσετε και να πετύχετε! Οι σωστοί συνδυασμοί είναι αυτοί, που θα αποφέρουν και τα καλύτερα αποτελέσματα.
Προσέξτε πού θα οδηγήσετε τον χρήστη. Η landing page θα καθορίσει και το Quality Score. Αν οι σελίδες είναι καλές, βελτιώνονται συνεχώς και ο χρήστης βλέπει πληροφορίες σχετικές με την αναζήτηση που έκανε, τότε είστε σε καλό δρόμο. Αν όμως, οδηγείτε τον χρήστη σε ένα page που έχει απλά μια φόρμα email, τότε υπάρχει πρόβλημα. Επομένως, προσθέστε περισσότερη πληροφορία σχετική με το copy των διαφημίσεων.
Τα negative keywords σίγουρα δεν είναι για αρχάριους στα Google Ads. Χρησιμοποιούνται, για να αποκλείσουν τη διαφήμισή σας από κάποιο κοινό. Επομένως, πρέπει οπωσδήποτε να τα ενσωματώσετε στο ανάλογο ad group και να αποφύγετε την εμφάνιση της καμπάνιας σας σε χρήστες που δεν ενδιαφέρονται. Έτσι, μπορεί να έχετε π.χ. 500 εμφανίσεις της διαφήμισης και 20 click, δηλαδή 4% CTR και επομένως υψηλότερο Quality Score!
Πηγή: Epixeiro.gr