Σε έρευνα σχετικά με την κυριαρχία της Google στη διαδικτυακή διαφήμιση προχώρησαν 50 πολιτείες και περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Παράλληλα, εκφράζουν την ανησυχία τους αναφορικά με τον τρόπο που κατανέμονται τα αποτελέσματα των αναζητήσεων καθώς και για το πώς προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Η έρευνα αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επίσημων κινήσεων γύρω από τις μεγάλες επιχειρήσεις τεχνολογίας εκ μέρους των αμερικανικών Αρχών. Οι ενέργειες αυτές βρίσκουν αντίκρισμα τόσο στους Δημοκρατικούς όσο και στους Ρεπουμπλικάνους, γεγονός που μαρτυρά την ομοφωνία ως προς τη θέσπιση ορίων στους τεχνολογικούς κολοσσούς.
Σε δήλωσή του ο Ken Paxton, Γενικός Εισαγγελέας του Texas, το γραφείο του οποίου πρωτοστατεί στις έρευνες, επεσήμανε πως «οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης και αναζήτησης στο διαδίκτυο ελέγχεται από την Google. Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό με μια εταιρεία να γίνεται η μεγαλύτερη στον τομέα της, αρκεί να αυτό να συμβαίνει στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού.»
«Παρόλα αυτά, έχουμε αποδείξεις πως οι επιχειρησιακές πρακτικές της Google ενδέχεται να έχουν υπονομεύσει τις επιλογές των καταναλωτών, καταπνίξει την καινοτομία και παραβιάσει την ιδιωτικότητα των χρηστών, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο στη ροή και τη διάδοση της διαδικτυακής πληροφορίας.»
Σε απάντησή της, η Google εξέδωσε ανακοίνωση ισχυριζόμενη μεταξύ άλλων «πως η εταιρεία δημιουργεί πλήθος καινοτομιών», ενώ ως προς τις κατηγορίες προσέθεσε ότι «η κριτική απέναντι στις επιχειρήσεις μας δεν είναι κάτι καινούριο. Πάντα δουλεύαμε εποικοδομητικά με τις κανονιστικές Αρχές και θα συνεχίσουμε να το πράττουμε».
Πηγή: Epixeiro.gr