Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα highlights.
Η πύλη της ηλεκτρικής κίνησης
MINI COOPER ELECTRIC
Το πλήρως ηλεκτρικό Mini Cooper SE θα συνοδεύσει τις εκδόσεις αερίου, ντίζελ και την υβριδική στη σκηνή της Φρανκφούρτης.
Έχει μια μπαταρία 32,6-kWh και ένα μόνο ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 181 ίππους και 270 N/m ροπής. To SE με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, θα πιάνει τα 100 χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα και θα έχει μέγιστη ταχύτητα 150χλμ/ώρα.
Στην Ευρώπη, το SE θα έχει μια σειρά από 235 έως 270 χιλιόμετρα. Τα στοιχεία του υπουργείου Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Δεν έχει κυκλοφορήσει πολλές πληροφορίες φόρτισης, αλλά η Mini αναφέρει ότι μπορεί να φορτιστεί μέχρι και 50 kW, επιτρέποντας φόρτιση 80% σε 35 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή συνεχούς ρεύματος.
Ανταγωνισμός για την Tesla
PORSCHE TAYCAN
Με βάση τις αρχικές αναφορές, το πρώτο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο παραγωγής της Porsche, το Taycan sports sedan, θα κοντράρει σίγουρα το Tesla S, ειδικά στην πατρίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Silicon Valley και στην πιο σημαντική αγορά στην Καλιφόρνια, ανεξάρτητα από το πόσο έντονα διαμαρτύρεται ο στρατός του Έλον Μασκ.
Οι μηχανικοί της Porsche ξεκίνησαν από το μηδέν με το Taycan. Αναπτύχθηκε μια νέα πλατφόρμα με σκελετό για να φιλοξενήσει ένα ζευγάρι ηλεκτρικών κινητήρων -ένα σε κάθε άξονα για να τροφοδοτούν και τους τέσσερις τροχούς- και μπαταρία. Μαζί, οι κινητήρες παράγουν ένα συνδυασμένο 592 ίππων.
Η παραγωγή Taycan θα είναι ικανή να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3,0 δευτερόλεπτα, έχοντας παράλληλα τη μηχανική δυνατότητα για τελική ταχύτητα 250 χλμ/ωρα.
Κάνοντας το EV, mainstream
VOLKSWAGEN ID.3 ELECTRIC HATCHBACK
Το hatchback ID.3 θα μπορούσε να είναι το πιο σημαντικό αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volkswagen σχεδιασμένο από το από την κορφή ως τα νύχια με προδιαγραφές ηλεκτρικού. Έχει σχεδόν το ίδιο μέγεθος με το VW Golf και θα διατίθεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες -150 ή 204 ίππους- και τρία μεγέθη μπαταριών, δίνοντας στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να καλύψει απόσταση σε απόσταση μεταξύ 330 – 547 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση. Μόνο 30.000 κομμάτια θα κατασκευαστούν και η παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος.
Επέστρεψε!
LAND ROVER DEFENDER
Το ολοκαίνουργιο Defender θα κάνει αποκαλυπτήρια στη Φρανκφούρτη. Αναμένεται να διαθέτει ρετρό στυλ και θα προσφέρεται με ένα ευρύ φάσμα επιλογών κινητήρα.
Αναμείνετε το νέο Defender να είναι πολύ πιο εξελιγμένο από το προηγούμενο μοντέλο. Θα έρθει με ένα ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας με τεράστιες οθόνες αφής, αεροδυναμικές αναρτήσεις και εντυπωσιακό εσωτερικό. Η ισχύς θα προέλθει από τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες και θα μπορεί κάποιος να επιλέξει από μικρά (έκδοση 90), μεγαλύτερα (έκδοση 110) και extended (έκδοση 130) μοντέλα, από άποψη χωρητικότητας και μεγέθους. Ακόμα πιο σημαντικό το γεγονός πως θα προσφέρεται για off road διαδρομές ακριβώς όπως και το παλιό μοντέλο.
Τα αρχικά σχόλια από όσους είδαν το νέο μοντέλο είναι θετικά. Ορισμένοι εμπειρογνώμονες λένε ότι το Jaguar Land Rover μπορεί να κλέψει την παράσταση.
Station Wagon που παίρνει στεροειδή
AUDI RS6 AVANT
Το ολοκαίνουργιο Audi RS6 Avant 2020 δεν είναι το κλασικό station wagon που έχει ο κλασικός πατέρας που σέβεται τον εαυτό του στις Αμερικανικές ταινίες. Συνδυάζει παρουσιαστικό που μαγνητίζει τα βλέμματα, με έναν ισχυρό τετράλιτρο twin-turbo V8 κινητήρα και την καθημερινή χρηστικότητα. Από άποψης σχεδίου τα μοναδικά πάνελ αμαξώματος που μεταφέρθηκαν από κλασικό A6 είναι οι μπροστινές πόρτες, η οροφή και ο κορμός. Όλα τα υπόλοιπα είναι κομμάτια ειδικά σχεδιασμένα για το RS, όπως οι καμπύλες του αμαξώματος πάνω από τους τροχούς, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι μεγαλύτεροι τροχοί. Κάτω από το καπό, το υβρίδιο των 591 ίππων μπορεί να ωθήσει το sportwagon να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, η οποία μπορεί να επεκταθεί στις 280 χλμ./ώρα ή 305 χλμ./ώρα με τα προαιρετικά πακέτα Dynamic και Dynamic Plus αντίστοιχα.
Ασφαλής και σέξι
MERCEDES-BENZ ESF 2019 CONCEPT
Με βάση το τρέχον υβριδικό GLE SUV, η ιδέα του ESF έρχεται με μια απίστευτη σειρά πειραματικής τεχνολογίας ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων αυτονομίας επιπέδου 4, που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να αναλάβει την οδήγηση.
Το καλύτερο της έκθεσης
LAMBORGHINI SIÁN
Η Lamborghini συνεργάζεται εδώ και χρόνια με μηχανικούς στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης για να αναπτύξει υπερπυκνωτές για χρήση σε supercar. Το 2017, το παραπάνω δίδυμο αποκάλυψε ακόμη ένα πλήρως ηλεκτρονικό με εξωφρενική εμφάνιση αυτοκίνητο, που ονομάζεται Lamborghini Terzo Millennio, στο συνέδριο EMTech, το οποίο τροφοδοτείται από υπερπυκνωτές που ενσωματώθηκαν στα πλαίσια του αμαξώματος του αυτοκινήτου.
Την επόμενη εβδομάδα, ο “ταύρος” προγραμματίζεται να τραβήξει το κάλυμμα από το πρώτο υβριδικό υπεραυτοκίνητο, το Sián, που χρησιμοποιεί υπερπυκνωτές και όχι μπαταρίες, όπως το Terzo. Στην περίπτωση αυτή, οι υπερπυκνωτές θα δίνουν ηλεκτρική ενέργεια όταν χρειάζεται για να αυξήσουν την απόδοση του οχήματος, όχι να το τροφοδοτήσουν εξ ολοκλήρου.
Το λεγόμενο “ήπιο” υβρίδιο θα πάρει πρωτογενή ισχύ από τον τρέχοντα κινητήρα V12 της εταιρείας, χωρητικότητας 6,5 λίτρων. Όταν χρειάζεται, ο ηλεκτροκινητήρας 34 ίππων, τοποθετημένος στον οπίσθιο άξονα, θα προσθέσει 10% ισχύ, σύμφωνα με την Lamborghini. Ο μικρός κινητήρας θα εξομαλύνει τη ροή ισχύος καθώς το αυτοκίνητο αλλάζει ταχύτητες, ελαχιστοποιώντας την αίσθηση τραντάγματος που αισθάνεται κάποιος κατά την αλλαγή.
Δουλεύοντας παράλληλα, ο V12 και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχουν ισχύ 602kW ή 819 ίππων, καθιστώντας το Sián το ισχυρότερο μοντέλο της Lamborghini που παράχθηκε ποτέ και ένα από τα γρηγορότερα. Ο κατασκευαστής λέει ότι θα κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα που θα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.
Ενώ η Lamborghini δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τιμή, αναμένεται μια τιμή που θα περιλαμβάνει τη λέξη “εκατομμύρια”. Όχι ότι έχει σημασία: Και τα 63 από τα Sián που έχουν προγραμματιστεί για παραγωγή έχουν ήδη πωληθεί.
Πηγή: capital.gr