Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 335.000.000 χρήστες στο Twitter, 1 δις στο Instagram και περίπου 2,23 δις στο Facebook. Ενας καλός αριθμός (χαχα, εννοείται) υποψηφίων πελατών.
Ίσως έχετε ήδη λογαριασμούς social media αλλά έχετε νέους followers; Εχετε αλληλεπίδραση με τα post και τις πλατφόρμες σας; Εάν όχι, χρειάζεται να κάνετε ένα βήμα πιο πέρα.
Όποιο και αν είναι το μέσο, Facebook, Instagram, Twitter ή Linkedin είναι πολύ σημαντικό να έχετε δυνατή και συνεχή καθημερινή παρουσία ώστε να κάνετε το λεγόμενο brand awareness και να αυξήσετε την κίνηση προς το eshop σας, το Site σας ή το τηλέφωνο της επιχείρησής σας.
Παρακάτω είναι τα 6 tips
1.Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία
Ένα θέλετε να βελτιώσετε την παρουσία σας στα Social Media, πρέπει να ποστάρετε συχνά αλλά και τις σωστές ώρες. Βάσει μελετών, μια επιχείρηση πρέπει να κάνει 15 tweets την ημέρα αλλά φυσικά ως επιχειρηματίας δεν έχετε το χρόνο να είστε συνεχώς πάνω από το twitter και τους λογαριασμούς σας. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα εργαλεία.
Πλατφόρμες όπως το Hootsuite, Tweetdeck, IFTTT , Buffer, το Social Pilot, και δεκάδες άλλα θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε, να αυτοματοποίησετε και να ποστάρετε τις κατάλληλες ώρες όλα όσα ενδιαφέρουν τους εν δυνάμει πελάτες σας. Το Forbes έχει μια καλή λίστα για αυτή τη δουλειά.
2.Επικεντρωθείτε στις ανάγκες του πελάτη.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο καινούργιος τρόπος εξυπηρέτησης πελατών.
Αντί λοιπόν να στέλνετε email και να κάνετε τηλέφωνα περιμένοντας ώρες, μπορεί και μέρες για να πουλήσετε ή έστω να ενημερώσετε το κοινό για το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας την ώρα που οι εν δυνάμει πελάτες ψάχνουν λύσεις και κερδοφόρες συνεργασίες στο διαδίκτυο, ασχοληθείτε με το να δώσετε στον πελάτη αυτό που ψάχνει με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο.
Χρησιμοποιείστε το Facebook σαν βασική πλατφόρμα επικοινωνίας και γρήγορης ανταπόκρισης.
Δώστε την ευκαιρία στον ενδιαφερόμενο να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ακόμα και όταν δεν έχετε την δυνατότητα να είστε online δημιουργώντας ένα chatbox με έτοιμες βασικές ερωτήσεις, με τις αντίστοιχες απαντήσεις τους. Με αυτόν τον τρόπο δείχνετε στο κοινό πως νοιάζεστε για τις ανάγκες του, κάτι το οποίο κάνει αυτομάτως την επιχείρηση σας πιο ‘συμπαθητική’ και ελκυστική σε κάποιον με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες συνεργασίας.
3. Διαφημίστε πρώτοι τους λογαριασμούς σας στα Social Media
Μην περιμένετε από τους χρήστες να γνωρίζουν ή να αναζητήσουν από μόνοι τους τις πλατφόρμες δικτύωσης σας. Πρέπει να τους ενημερώνετε συνεχώς και να τους δίνετε κίνητρο για να ρίχνουν μια ματιά σε οποιαδήποτε νέα σας ανάρτηση.
Δώστε τους υλικό αλληλεπίδρασης. Όσοι περισσότεροι ασχοληθούν εξ ’αρχής τόσο το ποσοστό των ακόλουθών σας θα αυξάνεται διαρκώς.
4. Ακολουθήστε τα επιτυχημένα βήματα
Ο καλύτερος τρόπος να κάνετε τα social media της επιχείρησης σας γνωστά είναι να παίρνετε ιδέες από σελίδες και γεγονότα τα οποία έχουν ‘δοκιμάσει μια συνταγή’ και τους έχει πετύχει. Βρείτε γνωστά profile στα social media, αντίστοιχα με της επιχείρησης σας και παραδειγματιστείτε.
Παρατηρήστε τα hashtags # με την μεγαλύτερη απήχηση και χρησιμοποιήστε τα και εσείς. Δοκιμάστε να προσθέσετε την προσωπική σας πινελιά και οπτική των πραγμάτων και κάντε το περιεχόμενο των αναρτήσεών σας πιο ενδιαφέρον.
5. Τραβήξτε το ενδιαφέρον και αναδειχθείτε.
Θα είναι δύσκολο να κάνετε την διαφορά μέσα σε τόσα προφίλ επιχειρήσεων που υπάρχουν στο διαδίκτυο, γι’ αυτό δοκιμάστε πράγματα ιδιαίτερα, όμορφα και σίγουρα όχι πολυφορεμένα.
Προσπαθήστε να αποφύγετε εικόνες και φωτογραφίες που υπάρχουν ήδη στον κόσμο του internet και χρησιμοποιήστε δικές σας. Εικόνες που έχουν να κάνουν με την επιχείρηση σας, με τα προϊόντα σας ακόμη και με πελάτες που ήδη συνεργάζεστε. Όλα αυτά είναι σίγουρα μια καλή αρχή για να τραβήξετε το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων ανθρώπων.
6.Επικοινωνήστε με το κοινό σας.
Θα συνεχίζατε να ασχολείστε με κάποιον που δεν απαντάει στα μηνύματά σας; Σίγουρα όχι.
Κανείς δεν θέλει να ακολουθεί μια σελίδα στα social από την οποία δεν έχει καμία ανταπόκριση.
Αν θέλετε να έχετε επιτυχία στον χώρο του διαδικτύου, τότε οι πλατφόρμες σας πρέπει να γίνουν μια μικρογραφία της κοινωνίας. Είναι απαραίτητο να υπάρχει υλικό το οποίο να ζητάει την γνώμη του κοινού. Σαφώς και είναι εξίσου απαραίτητο να υπάρχει ανταπόκριση από τον διαχειριστή της σελίδας. Είναι απαραίτητο να απαντάτε στα σχόλια του κοινού είτε είναι θετικά, είτε είναι αρνητικά. Αν νιώθετε πως δεν θέλετε να απαντήσετε, τότε σίγουρα πρέπει να κάνετε ένα like στα σχόλια. Πρέπει ο πελάτης να νιώθει οικεία και σε καμία περίπτωση να μην νοιώσει αδιαφορία.
Τέλος η άμεση επικοινωνία με τον πελάτη δεν θα σας βοηθήσει να αυξήσετε μόνο την αναγνωρισημότητά σας στο διαδίκτυο αλλά και να αναπτύξετε μια πραγματική επαφή με τον πελάτη.
Ετοιμαστείτε για μια κερδοφόρο χρονιά στα μέσα δικτύωσης. Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και δεν θα κερδίσετε μόνο followers και likes αλλά και σίγουρες επαφές που θα αναπτύξουν την δουλειά σας.
Πηγή: advertising.gr