Γνωρίζουμε ότι η διαφήμιση στη Google αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους τρόπους προώθησης ιστοσελίδων. Άλλωστε, γι’ αυτό ακριβώς και προσφέρουμε σε κάθε νέο πελάτη μας ένα κουπόνι Google Ads, αξίας 75 ευρώ. Έστω όμως ότι τo αξιοποίησες, είδες τα οφέλη αλλά αυτή την περίοδο δεν έχεις budget. Ή απλά θέλεις να πας ένα βήμα παραπάνω από την Pay Per Click διαφήμιση! Tι κάνεις;
Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι να προωθήσεις το εταιρικό σου site και να προσελκύσεις όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες. Στη συνέχεια, μοιραζόμαστε μερικούς από αυτούς τους τρόπους μαζί σου!
#1. Αξιοποίηση των Social Media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα πάρα πολύ καλό εργαλείο προώθησης της ιστοσελίδας σου. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι τα επιλέγουν δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο!
Facebook, YouTube και Instagram είναι τα κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή, με 2.32 δισ., 2 δισ. και 1 δισ. μηνιαίους χρήστες αντίστοιχα. Ενδιαφέροντα είναι μερικά επιμέρους στατιστικά στοιχεία:
- To 49%των χρηστών του Facebook παραδέχεται σε σχετική έρευνα ότι ακολουθεί μια εταιρική σελίδα για να δηλώσει την υποστήριξή του σε ένα brand.
- Τα δύο τελευταία χρόνια και μόνο από κινητό, οι χρήστες του YouTube έχουν περάσει αθροιστικά 50.000 χρόνια παρακολουθώντας βίντεο με παρουσιάσεις προϊόντων.
- Το 80% των χρηστών του Instagram δηλώνει ότι ακολουθεί το λιγότερο μια επιχείρηση, ενώ το 60% ότι έχει μάθει για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσα από την συγκεκριμένη πλατφόρμα!
Με δεδομένα τα παραπάνω, λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ της ιστοσελίδας σου, μπορείς να εστιάσεις σε εκείνη ή σε εκείνες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που σου ταιριάζουν. Φτιάξε μια σελίδα στο Facebook, ένα κανάλι στο YouTube ή ένα προφίλ στο Instagram – θυμήσου ότι έχουμε μοιραστεί tips για να χτίσεις το brand σου στο εν λόγω μέσο. Προφανώς, το να επενδύσεις χρηματικά θα σε βοηθήσει πολύ, όμως δεν είναι προϋπόθεση. Μπορείς να ξεκινήσεις να δραστηριοποιείσαι στα social media χωρίς κανένα κόστος!
Και μη ξεχνάς ότι δε φτάνει μόνο να αποκτήσεις παρουσία. Η ποιότητα του περιεχομένου και η συνέπεια εκτιμούνται από τους χρήστες και φέρνουν το πολυπόθητο engagement.
#2. Ανταλλαγή συνδέσμων
Εδώ και χρόνια η Google έχει μια φόρμουλα αξιολόγησης σελίδων βάσει της ποιότητας και της ποσότητας των links προς αυτές. Παλαιότερα μπορούσαμε να δούμε την σχετική κατάταξη (Page Rank), πλέον όχι. Ωστόσο, η Google… βλέπει. Χρησιμοποιεί αυτή τη φόρμουλα ακόμα και σήμερα.
Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να αναζητήσεις ιστοσελίδες με περιεχόμενο παρόμοιο με την δική σου, να επικοινωνήσεις με το διαχειριστή τους και να συζητήσεις τη δυνατότητα αμοιβαίας ανταλλαγής συνδέσμων (Links) ή ακόμα και διαφημίσεων.
#3. Στοχευμένες λέξεις-κλειδιά
Οι λέξεις-κλειδιά είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι στην διαδικασία του SEO (Search Engine Optimization). Με την χρήση σωστών λέξεων-κλειδιών, η ιστοσελίδα σου έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια να αποκτήσει περισσότερους επισκέπτες.
Αντίστροφα, οι λάθος λέξεις-κλειδιά, οι λέξεις που δε συνδέονται με το περιεχόμενο σου, μπορεί να φέρουν κόσμο μεν, αλλά δε θα τον διατηρήσουν δε. Έτσι, θα αυξηθεί το Bounce Rate και αυτό δεν αξιολογείται θετικά από τις μηχανές αναζήτησης.
#4. Δημιουργία Blog
Ένα blog θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην προώθηση της σελίδας σου, εφόσον φιλοξενούσε ενδιαφέρον περιεχόμενο και όχι αμιγώς διαφημιστικό. Σίγουρα έχεις πράγματα να πεις και αυτός είναι ένας χώρος που μπορείς να το κάνεις!
Με τη χρήση WordPress, το να στήσεις ένα blog είναι πραγματικά πολύ εύκολο. Βέβαια, και σε αυτή την περίπτωση, δε φτάνει μόνο να κάνεις την αρχή. Χρειάζεται χρόνος, αφοσίωση και σωστός προγραμματισμός. Ωστόσο, αξίζει! Το εταιρικό blog είναι ένα πολύ καλό εργαλείο να χτίσεις πιο δυνατές σχέσεις με τους επισκέπτες της σελίδας σου καθώς και να προσελκύεις καινούργιους. Μοιράσου χρήσιμα άρθρα, προώθησέ τα μέσα από την ιστοσελίδα σου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα newsletters, επίλεξε σωστά keywords, και σταδιακά θα απολαμβάνεις τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου.
#5. Guest blogging
Ακόμα και αν δεν ασχολείσαι με την συγγραφή άρθρων, σίγουρα θα έχεις εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε θέματα της εταιρείας σου. Θα μπορούσες να τις μοιραστείς λοιπόν, γράφοντας ένα άρθρο για κάποιο άλλο blog ή για ένα forum!
Είναι ένας έμμεσος τρόπος διαφήμισης, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να φέρει τον “σωστό” κόσμο στην ιστοσελίδα σου.
#6. Χρήση email marketing
Εκτιμάται ότι 3.8 δισ. εκατομμύρια άνθρωποι έχουν email και πολλοί από αυτούς, το ανοίγουν κάθε πρωί για να δουν τι νέο υπάρχει. Έτσι, μπορείς εύκολα να αντιληφθείς γιατί το email marketing παραμένει ένας πολύ καλός τρόπος προσέγγισης κοινού.
Αφού βεβαιωθείς ότι κινείσαι εντός πλαισίων GDPR, κάνε ένα πλάνο αποστολών και κράτησε μια καλή επαφή με τους επισκέπτες της σελίδας σου. Δημιούργησε emails που είναι χρήσιμα σε κάθε περίπτωση, γεμάτα με συνδέσμους που μπορούν να κατευθύνουν τον χρήστη εκεί που θέλει! Μια καλή ιδέα είναι και τα μηνιαία – εβδομαδιαία newsletters πχ με τα σημαντικότερα νέα της σελίδας σου ή τα top θέματα της.
Πηγή: top.host