Η photo-sharing πλατφόρμα εθίζει τους χρήστες βομβαρδίζοντας τους με υπέροχες εικόνες. Παράλληλα, τους προσφέρει ατελείωτες ιδέες σχετικά με το στιλ, την ομορφιά, τα ταξίδια, τη διακόσμηση και το φαγητό. Οι άνθρωποι χαλαρώνουν και απολαμβάνουν έναν καλαίσθητο ηλεκτρονικό κόσμο μακριά από πολιτικά σχόλια, διαμάχες και αμφιλεγόμενες απόψεις.
Τα brands έχουν επίσης αγκαλιάσει την πλατφόρμα καθώς διαφημιστές και στελέχη από τον χώρο του marketing το επιλέγουν γιατί είναι άμεσο, φρέσκο και απευθύνεται εύκολα στο νεανικό κοινό. Επιπλέον, οι αγορές γίνονται πανεύκολα, μ΄ ένα μόνο click.
Είστε έτοιμοι να ανακαλύψουμε μερικά καλά κρυμμένα μυστικά για ένα πετυχημένο business account στο Instagram;
Φτιάξτε έναν εταιρικό λογαριασμό
Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις και μετατρέψτε τον λογαριασμό σας σε business account. Επιπλέον, προσθέστε στο bio στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) και τον ιστότοπό σας, για να μπορούν να σας βρουν εύκολα οι μελλοντικοί σας πελάτες. Γράψτε επίσης τη φράση που χαρακτηρίζει το brand και μην ξεχάσετε να προσθέσετε emoji και το δικό σας hashtag!
Είστε πανέτοιμοι! Ή μήπως όχι; Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα… Ποια posts ενδιαφέρουν τους χρήστες, υπάρχει κάποια δοκιμασμένη συνταγή για ν’ ακολουθήσετε;
Τα άσχημα νέα: όχι δεν υπάρχει μαγική συνταγή επιτυχίας.
Τα καλά νέα: υπάρχουν κανόνες και στρατηγικές που θα σας καθοδηγήσουν σε ασφαλή μονοπάτια.
Πριν όμως ξεκινήσουμε, να θυμάστε πάντα ότι τα Instagram posts πρέπει να εξασφαλίζουν στους χρήστες ένα απ’ τα παρακάτω:
Ποια είναι τα καλύτερα θέματα για posts & stories στο Instagram;
#1 Προωθήστε το προϊόν σας (με μέτρο!)
Χρησιμοποιήστε product photos και videos, όπου αναδεικνύεται το προϊόν σας. Να είστε δημιουργικοί και μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε επαγγελματία φωτογράφο, αν το budget σας το επιτρέπει! Ενημερώστε τους χρήστες για νέες προσφορές ή εκπτώσεις και παράλληλα προωθήστε φωτογραφίες πελατών σας, που είναι ευχαριστημένοι με την αγορά κάποιου προϊόντος.
Προσοχή: Περιορίστε το self-branding σε ένα 20% των posts!
#2 Θέματα της επικαιρότητας, events και παγκόσμιες ημέρες
Ανεβάστε θέματα της επικαιρότητας. Τι συμβαίνει τώρα; Μην διστάσετε να μοιραστείτε περιεχόμενο από events και εκδηλώσεις που συμμετείχατε και είναι σχετικές με το brand και το industry στο οποίο ανήκετε. Επιπλέον εκμεταλλευτείτε αργίες (Χριστούγεννα) και παγκόσμιες ημέρες (Ημέρα της Γυναίκας), για να προωθήσετε ανάλογο περιεχόμενο και να αυξήσετε το engagement.
#3 Κάντε διαγωνισμούς ή giveaways
Χρησιμοποιήστε ένα special hashtag και παρακινήστε το κοινό σας να μοιραστεί φωτογραφίες με το προϊόν σας. Μπορείτε με μία σειρά posts να τους προτείνετε ιδέες και να τους υπενθυμίζετε το θέμα του διαγωνισμού αλλά και τι θα κερδίσουν! Στη συνέχεια, ανεβάστε τις καλύτερες user-generated φωτογραφίες στο feed σας.
#4 Περιεχόμενο behind the scenes
Στο Instagram οι χρήστες αναμένουν αστείο, δημιουργικό και πρωτότυπο περιεχόμενο. Μια ωραία ιδέα είναι να προωθήσετε υλικό που αναδεικνύει τη φιλοσοφία της εταιρείας σας, τον τρόπο που δουλεύετε και τους συνεργάτες σας. Οι followers σας θέλουν να δουν ποιοι κρύβονται πίσω από το αγαπημένο τους brand, ποια είναι η δημιουργική σας ομάδα, ποιο είναι το αληθινό πρόσωπο της εταιρείας!
#5 Μην ξεχνάτε να εμπνέετε
Motivation quotes, εμπειρίες ζωής, όνειρα. Αυτό το περιεχόμενο αναζητά το κοινό σας. Εμπνεύστε με τις όμορφες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, με videos και storytelling. Tα posts θα συγκεντρώσουν υψηλό engagement και θα ξεχωρίσουν!
Φροντίστε να προσθέσετε όλες τις ιδέες σας σ΄ ένα post plan ή social media calendar. Έτσι θα οργανώσετε καλύτερα τη θεματολογία σας και θα έχετε εξαιρετικά αποτελέσματα!
Πηγή: Epixeiro.gr