Εξαιρετικά δημοφιλές ανάμεσα στα νέα παιδιά παραμένει το YouTube. Δεν είναι τυχαίο ότι μία στις τρεις αναζητήσεις των παιδιών στο Google αφορά το YouTube. Στο μεταξύ, το 18% των αναζητήσεων των παιδιών αφορούσε διάφορες υπηρεσίες Διαδικτύου.
Μια νέα μελέτη της Kaspersky αποκάλυψε τα διαδικτυακά ενδιαφέροντα των παιδιών για το καλοκαίρι του 2022, λαμβάνοντας δεδομένα από αναζητήσεις στο Google και το YouTube. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτό το καλοκαίρι τα παιδιά ασχολήθηκαν περισσότερο με το δημιουργικό κοινωνικό δίκτυο “DeviantArt” (6%) παρά με το TikTok (5%).
Το “DeviantArt” είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα για καλλιτέχνες ή λάτρεις της τέχνης και επιτρέπει στους ανθρώπους να συνδέονται μέσω της δημιουργίας και του διαμοιρασμού τέχνης.
Επιπλέον, το gaming ήταν μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες, με το μερίδιο του στις αναζητήσεις των παιδιών να ανέρχεται στο 10%. Συγκεκριμένα, το Roblox κυριάρχησε αντιπροσωπεύοντας το 33% των σχετικών αναζητήσεων, ξεπερνώντας κατά πολύ το Minecraft (9%), παρά την τεράστια δημοτικότητα του στα παιδιά.
Εκτός από σειρές, όμως, τα παιδιά εξερεύνησαν επίσης memes και bloggers. Το πιο δημοφιλές meme του καλοκαιριού, που αναζήτησαν τα παιδιά στο Google, ήταν το Big Floppa, με ένα στα πέντε αιτήματα για memes (20%) να αφορούν το συγκεκριμένο meme.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr