Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Πανελλήνιας, συνεχούς έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:
Η διεθνής Έρευνα YouGov Profiles διεξάγεται σε συνεχή βάση και στην Ελλάδα από τον
Σεπτέμβριο του 2021. Διερευνώντας μια πλειάδα πληροφοριών σχετικά με τις συνήθειες, στάσεις, απόψεις, νοοτροπία και συμπεριφορά των Ελλήνων πάνω σε ευρεία θεματολογία
που καλύπτει όλες τις αγορές, αποτελεί μοναδική πηγή consumer insights, και κορυφαίο
εργαλείο consumer understanding & targeting.
Εξετάσαμε:
Οικονομία – Οικολογία
% που συμφωνούν με κάθε φράση
Συγκριτικά, οι γυναίκες εκφράζουν ψηλότερη οικολογική συνείδηση ως προς το αυτοκίνητο σε σχέση με τους άντρες:
Ασφάλεια – Ενασχόληση
% που συμφωνούν με κάθε φράση
Άντρες & γυναίκες δίνουν εξίσου καθολική σημασία στην ασφάλεια του
αυτοκινήτου, ενώ οι άντρες, όπως είναι φυσικό ασχολούνται οι ίδιοι πολύ
περισσότερο από τις γυναίκες:
Αυτοκίνητο & Lifestyle
% που συμφωνούν με κάθε φράση
Άντρες και γυναίκες συμφωνούν πως το αυτοκίνητο αφορά όλη την οικογένεια, ενώ οι άντρες δίνουν περισσότερη σημασία στις επιδόσεις και στην εμφάνιση, και οι γυναίκες στην ευκολία!
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ