Έχετε την τέλεια επιχειρηματική ιδέα. Φτιάξατε ένα εξαιρετικό business plan. Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα – πρέπει να βρείτε ένα όνομα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό. Μπορείτε, π.χ., να πάτε σε έναν ειδικό επί θεμάτων branding, να κάνετε brainstorming με τους συνεταίρους σας, ή απλώς να περιμένετε να σας έρθει η έμπνευση.
Σε κάθε περίπτωση, μην παραλείψετε να εξετάσετε τις ακόλουθες τρεις πτυχές:
Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησής σας είναι μοναδικό και αντιπροσωπεύει το brand σας
Καταρχάς, το όνομα πρέπει να μην είναι κατοχυρωμένο σε άλλον και να μην παραπέμπει σε μια υπάρχουσα επιχείρηση. Απ’ την άλλη, όμως, μην παρατήσετε την προσπάθεια και μην αρχίσετε να ψάχνετε κάτι εξεζητημένο μόνο και μόνο επειδή υποθέτετε ότι τα απλά ονόματα τα έχουν πάρει άλλοι. Γιατί να μην δοκιμάσετε και κάτι απλό, το οποίο όμως αντιπροσωπεύει εσάς και το brand σας; Στην χειρότερη περίπτωση, απλώς θα ανακαλύψετε ότι ανήκει αλλού και θα συνεχίσετε το ψάξιμο.
Σκεφθείτε όλους τους συνειρμούς που προκαλεί το όνομα της επιχείρησης σας
Μια λέξη μπορεί να έχει πολλαπλά νοήματα. Εν τέλει, όμως, μην νοιάζεστε τόσο για τον ακριβή ορισμό του ονόματός της επιχείρησής σας, αλλά για το τι σημαίνει για τους καταναλωτές. Τα καλύτερα brands είναι αυτά που θυμούνται οι άνθρωποι. Και συνήθως, πολύς κόσμος κολλάει και παραμένει πιστός σε εταιρείες που έχουν έξυπνα ονόματα. Βρείτε κάτι αξιομνημόνευτο, που να συνοψίζει το τι κάνει η επιχείρησή σας ή που απλώς κάνει τους ανθρώπους να χαμογελούν.
Προσλάβετε έναν ειδικό για να σας βρει το όνομα της επιχείρησής σας – ή μήπως όχι;
Ένας από τους κινδύνους του να προσπαθήσετε να βρείτε εσείς το όνομα είναι ότι εάν δεν σας έρθει η έμπνευση, μπορεί να κουραστείτε και να τα παρατήσετε. Πρέπει, μήπως, να στραφείτε σε κάποιον ειδικό; Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα αυτό – η απόφαση αυτή είναι εντελώς προσωπική. Αλλά υπάρχει σίγουρα ένα τίμημα στο να στραφείτε αλλού, και δεν είναι μόνο οικονομικό. Πηγαίνοντας σε κάποιον ειδικό, χάνετε τον έλεγχο επί ενός κρίσιμου κομματιού της επιχείρησής σας. Τελικά, αυτό μπορεί να σας κάνει να νοιώσετε αποσυνδεδεμένος και αποστασιοποιημένος από το brand, το αφήγημα και την αποστολή σας.
Απ’ την άλλη, οι ειδικοί υπάρχουν για κάποιον λόγο και πολλά αξέχαστα εμπορικά σήματα γεννήθηκαν χάρη στην παρέμβαση ενός branding expert. Και εναπόκειται σε σας να αποφασίσετε εάν αξίζει να ζητήσετε βοήθεια εκτός της επιχείρησής σας, ή εάν έχετε τις δεξιότητες και την υπομονή να βρείτε μόνος σας το τέλειο όνομα.
Πηγή: fortunegreece.com