Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να παραγγείλουν ένα εύρος προϊόντων από τοπικές επιχειρήσεις, όπως παντοπωλεία, φαρμακεία, μανάβικα, καταστήματα με είδη βιολογικών προϊόντων, ανθοπωλεία, κάβες, καταστήματα οπτικών, pet shops και πολλά άλλα.
Στόχος της πλατφόρμας, που αξιοποιεί ένα στόλο ανεξάρτητων διανομέων, είναι να καλύψει το κενό της αγοράς μεταξύ του delivery για φαγητό και κάθε άλλης κατηγορίας της λιανικής αγοράς που έχει ανάγκη για άμεση και τοπική διανομή προϊόντων.
Το μοντέλο λειτουργίας της πλατφόρμας βασίζεται σε αυτό της Κοινής Οικονομίας, όπως και άλλες παρόμοιες εφαρμογές του εξωτερικού, όπου οι διανομείς εξυπηρετούν παραγγελίες με δικό τους ωράριο και εκτελούν τις διανομές με οποιοδήποτε μέσο μεταφοράς επιθυμούν ή έχουν οι ίδιοι στη διάθεσή τους (από ηλεκτρικό scooter, ποδήλατο, μηχανάκι, μέχρι και αυτοκίνητο).
Παράλληλα, το Stoferno.gr παρέχει τη δυνατότητα σε τοπικές επιχειρήσεις να έχουν μια ηλεκτρονική παρουσία στο διαδίκτυο και να εξυπηρετούν ένα μεγαλύτερο εύρος πελατών, χωρίς να τους απασχολεί περαιτέρω η διαδικασία του Delivery.
Η πλατφόρμα ξεκινά σήμερα την επίσημη λειτουργία της με 10 τοπικές συνεργασίες με μεγάλη γκάμα προϊόντων, σε 4 περιοχές των Β. Προαστίων της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Αγ. Παρασκευή, Χολαργό, Χαλάνδρι και Γέρακα.
“Ξεκινήσαμε πέρυσι τον Αύγουστο με μόνο μια ιδέα στα χέρια μας και από τότε, τρέξαμε πολλές πιλοτικές δοκιμές προκειμένου να καταλάβουμε ακριβώς τι έχει ανάγκη η αγορά. Μετά την πιο καθοριστική δοκιμή του Μαρτίου, το οποίο αποτελούνταν από ένα απλό website, καταλάβαμε ακριβώς πως έπρεπε να διαμορφώσουμε την πλατφόρμα. Πλέον, είμαστε ‘scalable’ και ικανοί να στηρίξουμε οποιοδήποτε όγκο παραγγελιών” ανέφερε ο Δημήτρης Λυκούρης, CEO της εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής περιόδου της πλατφόρμας, η ιστοσελίδα φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμη σε ένα ευρύ κοινό χρηστών και ιδιαιτέρως σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες στα Β. Προάστια της Αττικής.
Πρόκειται για Ελληνική επιχείρηση από νέους Έλληνες επιχειρηματίες που καινοτομούν στον τομέα του delivery και αλλάζουν τα παραδοσιακά πρότυπα διανομής, εφαρμόζοντας επιχειρησιακά μοντέλα του εξωτερικού στην Ελληνική αγορά που θα βοηθήσουν με πολλούς τρόπους την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Η κεντρική ομάδα αποτελείται από τον Δημήτρη Λυκούρη, Γιώργο Μούλτο, Νικόλαο Κουσαθανά, Χαράλαμπο Κοκμοτό και Λένα Τούνα και ήταν μέλος του 6ου Κύκλου εταιρειών του egg – enter, grow, go της Eurobank & Corallia και του RGChallenge 19 στο Λονδίνο.
Η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές της Αθήνας μέσα στο επόμενο διάστημα με στόχο να εξυπηρετεί κάθε άκρη της πόλης μέχρι το φθινόπωρο του 2020.
Πηγή: startupper.gr