Innovation & Inspiration

Ο καθηγητής Γιώργος Αυλωνίτης καλεσμένος στο 100ο επεισόδιο του Marketing in Practice!

Στο σημερινό 100ο επεισόδιο μιας τηλεοπτικής εκπομπής με βασικό κορμό το μάρκετινγκ, καλεσμένος στο studio του Attica TV/SBC TV Channel δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από τον άνθρωπο που έφερε το μάρκετινγκ στην Ελλάδα, τον Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών & Πρόεδρο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ Γιώργο Αυλωνίτη. Ο κος Αυλωνίτης συνέβαλλε το 1992 στην δημιουργία του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τον (τότε) τίτλο “Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ” που είναι το πρώτο και μόνο πανεπιστημιακό τμήμα στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην επιστήμη του μάρκετινγκ.

Η τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice, λόγω της μεγάλης αποδοχής της από τους τηλεθεατές, ανανεώθηκε για μια ακόμη τηλεοπτική χρονιά. Τα νέα επεισόδια της 5ης σεζόν θα ξεκινήσουν να προβάλλονται από τον Οκτώβριο του 2019.

Στο επετειακό αυτό επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Καθηγητή Γιώργο Αυλωνίτη συζητούν για το Μάρκετινγκ σε Ειδικό Κοινό (Niche Marketing)! Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: – Ποιος ο ρόλος της στόχευσης και του προσδιορισμού του κοινού – στόχος (target group) για μια μικρομεσαία επιχείρηση; – Για ποιους λόγους αρκετοί μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αδυνατούν να εστιάσουν σε ένα target group –  Πώς η  επιλογή ενός ειδικού κοινού (niche) μπορεί να εξελιχθεί σε μια πολύ κερδοφόρα υπόθεση για μια επιχείρηση; – Τι ορίζουμε ως ειδικό κοινό (niche); – Η επιλογή ενός ειδικού κοινού, αυτόματα αποκλείει όλους τους υπόλοιπους πελάτες; –  Πως αλλάζει την επιχειρηματική μας προσέγγιση η επιλογή ενός niche;  και πολλά άλλα. Παράλληλα, προβάλλεται ένα video από τις καλύτερες συμβουλές και απόψεις που είπαν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες στην κάμερα της εκπομπής μέσα από αυτά τα 100 επεισόδια. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 3 tips για την στόχευση σε ένα ειδικό κοινό.

Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας,  ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών  παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το Attica TV μέσω Digea κάθε Τετάρτη 19.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV (Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV (Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 18.15,  ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05, Smile + (Θεσσαλία) κάθε Δευτέρα & κάθε Τετάρτη στις 23.50.

Το επετειακό 100ο επεισόδιο «Μάρκετινγκ σε Eιδικό Kοινό» μπορείτε να το δείτε εδώ: