Εμπνευσμένοι από τη μούσα της ιστορίας, την Κλειώ, η 29χρονη Δάφνη Τσεβρένη, ο 30χρονος Ανδρέας Φατούρος και ο έτερος συνιδρυτής (Γιάννης Νικολόπουλος, ο οποίος είναι άνω των 30) ίδρυσαν το 2014 την Clio Muse, µια online πλατφόρµα που φτιάχνει και διαθέτει θεµατικές ακουστικές ξεναγήσεις για κορυφαία αξιοθέατα και θεµατικούς περιπάτους στην πόλη. Όλες οι ξεναγήσεις δηµιουργούνται από διαπιστευµένους ξεναγούς και καταξιωµένους επαγγελµατίες από τον χώρο του Τουρισµού και του Πολιτισµού.
Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτηµα έγκειται στο ανατρεπτικό storytelling µοντέλο της, που κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη και για το οποίο έχει λάβει πολυάριθµες διακρίσεις διεθνώς. Διαθέτει περισσότερες από 180 ξεναγήσεις για 26 προορισµούς σε Ελλάδα, Ιταλία και Ολλανδία ενώ επεκτείνεται και σε άλλες µεγάλες πόλεις παγκοσµίως.
Οι ξεναγήσεις και τα τουριστικά πακέτα της διατίθενται σε κορυφαία marketplaces για tours & activities, όπως το GetYourGuide, το Viator-TripAdvisor Experiences, η Booking.com, η Expedia, η Klook και η Musement.
Εξυπηρετεί πάνω από 200 ταξιδιώτες καθηµερινά, προσφέροντας µια all digital εµπειρία µε πακέτα που περιλαµβάνουν skip-the-line ηλεκτρονικά εισιτήρια και ακουστικές ξεναγήσεις.
Το 2018 έλαβε χρηµατοδότηση από το Uni.Fund για την περαιτέρω επέκτασή της σε δηµοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισµούς, ενώ την ίδια χρονιά κέρδισε το Booking Cares Lab στο Άµστερνταµ για το σχέδιο βιώσιµου τουρισµού που δηµιούργησε. Το 2019 η Clio Muse ταξίδεψε στη Χάγη και κατέκτησε την πρώτη θέση στον τοµέα του Connectivity στο GES 2019, όπου συµµετείχαν διακεκριµένοι επιχειρηµατίες από όλο τον κόσµο.
Πηγή: capital.gr