Ένα design μπορεί να ανυψώσει ή να καταστρέψει μια επιχείρηση.
Σε τι χρησιμεύει το design?
Πολλοί θεωρούν πως το design είναι μία μορφή τέχνης – κάτι που κάνει το τελικό προϊόν να φαίνεται πιο όμορφο ή δελεαστικό.
Στην πραγματικότητα το design είναι ένας τρόπος σκέψης που αφορά κάθε τομέα μια επιχείρησης.
Ο σχεδιασμός δεν είναι τέχνη. Πρόκειται για ένα σχέδιο που ελίσσεται με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερα ένας συγκεκριμένος σκοπός.
Με άλλα λόγια, για τη δημιουργία ενός ποιοτικού προϊόντος πρέπει να σκεφτεί κανείς ξεκάθαρα και να καταστρώσει στρατηγικό σχέδιο για να επιτύχει έναν τελικό στόχο.
Αυτός ο ολιστικός τρόπος σκέψης ξεκινά από το επιχειρηματικό σας μοντέλο και διεισδύει μέσα στον ιστότοπό σας, στην εμπειρία πελατών και τέλος στον οπτικό σχεδιασμό των προϊόντων.
Για να το θέσουμε πιο απλά, ένα σωστά σχεδιασμένο προϊόν στοχεύει και οδηγεί σε καλύτερη εμπειρία πελατών με πιο δυνατή σχέση εμπιστοσύνης και συνεπώς υψηλότερο ποσοστό διατήρησης της πελατείας.
Τι αξία έχει το σωστό designσε μία επιχείρηση;
«Ποιοτικό design σημαίνει ποιοτικό προϊόν (επιχείρηση)», δήλωσε ο πρώην πρόεδρος της IBM Thomas Watson Jr. Ένα σωστό design είναι απλό, όμορφο και εύχρηστο. Δημιουργεί μία αίσθηση στόχου και χώρου.
Η απόδειξη βρίσκεται στους αριθμούς. Μεγάλα ονόματα στη λίστα του περιοδικού Fortune όπως η Apple, η Microsoft, η Disney και η IBM, έχουν επανειλημμένα επιδείξει και αποδείξει την αξία της «σχεδιαστικής νοοτροπίας» ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που επιδρά θετικά και οδηγεί στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Η σχεδιαστική νοοτροπία αποτελεί έναν απλό τρόπο για να εντοπίσετε ακριβώς ποια είναι τα προβλήματα και συχνά να ανακαλύψετε έναν διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισής τους, παρέχοντας παράλληλα χρήσιμες πληροφορίες και δεδομένα, που έχουν καίρια σημασία για την εξεύρεση ενδεδειγμένων και επιτυχών λύσεων.
Συμπέρασμα
Η πρώτη εντύπωση είναι αναμφίβολα σημαντική.
Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει ποτέ να ξεχνούν πως σε έναν κόσμο που έχει κορεστεί από λογότυπα και branding, έχουν μία και μοναδική ευκαιρία για μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση.
Σύμφωνα με μία μελέτη του Research Google, οι χρήστες του διαδικτύου σχηματίζουν γνώμη για μια εταιρεία μετά από μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου που βρίσκονται σε έναν ιστότοπο.
Πώς να εντοπίσετε ένα ποιοτικό design
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να διευκρινίσετε τις ανάγκες σας.
Χρειάζεστε ένα επαγγελματικό λογότυπο, σχεδιασμό ιστοσελίδας, γραφικά κοινωνικών μέσων, επαγγελματικές κάρτες, στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook ή ένα διαφημιστικό κείμενο για ψηφιακές πλατφόρμες και έντυπα.
Η εύρεση του κατάλληλου σχεδιαστή για την έγκαιρη και επιτυχή υλοποίηση του οράματός σας είναι κρίσιμη.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν προσλαμβάνετε απλά κάποιον για να σχεδιάσει ένα «γραφικό» αλλά μάλλον κάποιον που θα αφουγκραστεί τις ανάγκες σας και θα προσπαθήσει να δημιουργήσει μία σχέση μαζί σας όσο προωθεί την επιχείρησή σας.
Μία ασφαλής πρακτική είναι η αναζήτηση γραφείων σχεδιασμού (design agencies) / στούντιο στην πόλη σας.
Αυτά τα στούντιο αποτελούνται συνήθως από μία ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών που ειδικεύονται σε εργασίες για πελάτες όπως εσείς και είναι πολύ αποτελεσματικοί στην κάλυψη των αναγκών της επιχείρησής σας.
Επίσης, μπορείτε να αναζητήσετε έναν ταλαντούχο ελεύθερο επαγγελματία σε δημοφιλείς κοινωνικές πλατφόρμεςόπως το Dribbble και το Behance μέσω των οποίων δραστηριοποιούνται σχεδιαστές και επαγγελματίες δημιουργικών κλάδων. Απαραίτητο στοιχείο είναι ο σχεδιαστής που θα βρείτε να έχει επιδείξει ένα ικανοποιητικό portfolio που να συναύδει με το είδος της εργασίας που επιθυμείτε να διεκπεραιώσει.
Website: stefanosk.com/