Αν και το να δουλεύει κανείς από το σπίτι ακούγεται πιο βολικό και ξεκούραστο, στην πραγματικότητα μπορεί να γίνει πιο κουραστικό και δύσκολο, με κενά στην επικοινωνία και πράγματα που αποσπούν την προσοχή του εργαζόμενου!
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορούν όλοι να… διαχειριστούν τη δουλειά από το σπίτι.
Για αυτό το λόγο το Business Insider βρήκε τα τρία πράγματα που πρέπει να κάνεις για να γίνεις πιο αποτελεσματικός στη δουλειά σου, όπου και αν βρίσκεσαι, οποιαδήποτε στιγμή.
3. Είναι σημαντικό να βρεις ή να δημιουργήσεις ένα χώρο που να μπορείς να συγκεντρωθείς στη δουλειά σου.
Είναι σημαντικό να έχεις ένα σημείο που θα είναι το γραφείο σου και θα πηγαίνεις πάντα εκεί για να δουλέψεις, ακόμα και αν αυτό είναι ο καναπές ή το τραπέζι της κουζίνας.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ένα σταθερό σημείο εργασίας θα δίνει ένα φυσικό σήμα στο σώμα σου να συγκεντρωθεί, ενώ παράλληλα θα δίνει… σήμα και σε όποιον άλλον βρίσκεται στο σπίτι πως είσαι απασχολημένος/η.
2. Είναι σημαντικό να έχεις μια σταθερή πρωινή ρουτίνα.
Αν πιάνεις δουλειά κάθε πρωί και πας κατευθείαν από το κρεβάτι στο γραφείο του σπιτιού δεν δίνεις στο σώμα και το μυαλό σου αρκετό χρόνο να ξυπνήσει και να μπει σε διαφορετικό ρυθμό.
Ίσως και να μην είναι απαραίτητο να βαφτείς και να ντυθείς με ένα επαγγελματικό λουκ, όμως το πως φαινόμαστε επηρεάζει άμεσα το πως νιώθουμε. Ακόμα και αν είσαι μόνος/η στο σπίτι. Φρόντισε να αλλάξεις ή να φτιάξεις πρωινό πριν καθίσεις να δουλέψεις.
1. Είναι σημαντικό να είσαι ξεκάθαρος στον τρόπο που επικοινωνείς με τους άλλους.
Με οποιοδήποτε μέσο κι αν επικοινωνείς με τους συνεργάτες σου – sms, τηλέφωνο, messenger, e-mails – είναι πραγματικά σημαντικό να είσαι συγκεκριμένος και ξεκάθαρος τόσο στη γραφή, όσο και στο περιεχόμενο του μηνύματος.
Η απόσταση – χώρου ή / και χρόνου – μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Αν έχεις κάποιο αίτημα ή απορία, φρόντισε να δώσεις όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες και ό,τι άλλο νομίζεις ότι θα χρειαστεί, ώστε η απάντηση που θα λάβεις να είναι πλήρης.
Πηγή: insider.gr