Μία νέα εποχή στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης φέρνει το Internet of Things (ΙοΤ), επιτρέποντας πρωτόγνωρες δυνατότητες εξατομίκευσης του περιεχομένου για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με έκθεση της ΕΥ, καθώς δισεκατομμύρια συσκευές αναμένεται να διασυνδεθούν τα επόμενα χρόνια, οι επιχειρήσεις ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι σε ιδανική θέση να αποκτήσουν σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά μέσω της χρήσης εφαρμογών ΙοΤ.
Το ΙοΤ ανοίγει το δρόμο για εξατομικευμένες υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προς τον καταναλωτή
Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις των δύο κλάδων, οπλισμένες με ουσιαστική γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δεδομένα, προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες και προγράμματα, που θα λαμβάνουν υπόψη τη θέση και το περιβάλλον του χρήστη.
“Οι δυνατότητες του ΙοΤ στο χώρο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας εκτείνονται από τη δημιουργία, τη μετάδοση και την εξατομίκευση περιεχομένου για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, έως και τη μέτρηση της χρήσης των μέσων επικοινωνίας μέσω τεχνικών ανάλυσης δεδομένων”, αναφέρει η έκθεση (Internet of Things: Human-machine interactions that unlock possibilities).
Σύμφωνα με τα ευρήματα της, ο κλάδος της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ήδη, χρησιμοποιεί ορισμένες κατηγορίες αισθητήρων, όπως αυτές που ανιχνεύουν την κίνηση, καθώς και αισθητήρες εικόνας που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, παιχνίδια, βίντεο, στον αθλητισμό και τις εφαρμογές 3D, δημιουργώντας νέες, πιο φιλικές προς το χρήστη εμπειρίες ψυχαγωγίας.
“Όμως, οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες των αισθητήρων του ΙοΤ επιτρέπουν στις συνδεδεμένες συσκευές να διαβάζουν, να μετρούν και να κατανοούν τους καταναλωτές σε πρωτόγνωρα επίπεδα”, σημειώνεται σχετικά.