Ή κάνεις λανσάρισμα ή δεν κάνεις. Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα αλλά μεγάλα λανσαρίσματα των τελευταίων ετών συνέβη την περασμένη εβδομάδα…
Σαν συνέπεια, κατακλύστηκαν τα timelines όπου υπήρχε κοινωνικό δίκτυο από όλων των ειδών τα σχόλια. Πρόκειται για το λανσάρισμα της Apple, για iPhone6 και Apple Watch πακέτο με το καινούριο άλμπουμ των U2, ‘Songs of Innocence’.
Το λανσάρισμα του καινούριου iPhone το περιμέναμε καιρό και δη οι πολυάριθμοι φανατικοί της μάρκας και των προϊόντων της. Ακόμα κι οι φανατικοί Apple haters περιμέναμε να δούμε τι θα φέρει αυτό το νέο κινητό και κυρίως πως θα το βγάλουν στη δημοσιότητα.
Η εκδήλωση της παρουσίασής του τα είχε όλα, ωραίες παρουσιάσεις, κάποια καινούρια features, livestream, εκατοντάδες χιλιάδες posts στα κοινωνικά δίκτυα, ακόμα και στην Ελλάδα έγινεtrending topic (#applelive, #iPhone6). Είχε όμως και κάτι που δεν το είχαμε ξαναδεί ποτέ.
Τους U2.
Είναι γνωστή η τάση τέτοιων μεγάλων μαρκών σαν την Apple να προσπαθούν να μπουν ή /και να έχουν μπει πετυχημένα στους τομείς της ψυχαγωγίας γενικότερα καθώς και της παροχής πρωτότυπου περιεχομένου. Επανειλημμένα από αυτήν την στήλη έχουμε αναφερθεί στα υποδειγματικά παραδείγματα των Coca-Cola και Red Bull. Αυτή την φορά όμως η Apple ξεπέρασε τον εαυτό της και παράλληλα και με την αφορμή του δικού της λανσαρίσματος λάνσαρε και το καινούριο και πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ των U2.
500.000.000 iTunes χρήστες σε όλο τον κόσμο βρήκαν (ήθελαν – δεν ήθελαν) το Songs of Innocence στη βιβλιοθήκη τους ενώ οι φανατικοί που έβλεπαν το livestream της παρουσίασης είδαν τον Bono και την παρέα του live. Η συζήτηση πήρε φωτιά. Δικαίως.