Μήπως το site σας χρειάζεται επανασχεδιασμό;

    Από: Startup Team
πηγή: fortunegreece.com

Η διαδικτυακή σας «βιτρίνα» είναι το πρόσωπό σας στο Internet. Είναι αποτελεσματικό και σύγχρονο ή κάνει ζημιά στην εικόνα και τις πωλήσεις σας;

Δείτε πόσα από τα παρακάτω ισχύουν στη δική σας περίπτωση και σκεφτείτε μήπως είναι ώρα να σηκώσετε τα μανίκια και να προχωρήσετε στον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Μοιάζει με δεινόσαυρο
Όχι στο μέγεθος, αλλά στο σε ποια εποχή ζει. Με δεδομένες τις εξελίξεις στο στιλ, τη μόδα και την τεχνολογία, ακόμα και ένα site δύο ετών μπορεί να μοιάζει παρωχημένο και βαρετό. Η βιτρίνα σας πρέπει να εκφράζει το σημερινό, πραγματικό σας πρόσωπο.

Δεν φαίνεται σωστά σε όλες τις συσκευές
Χαιρόμαστε που ο καθένας έχει πρόσβαση στη σελίδα μας μέσω desktop, κινητού και tablet, αλλά έχουμε προσέξει πώς ακριβώς μας βλέπει; Όχι, η desktop έκδοση της σελίδας δεν κάνει για mobile συσκευές. Θα πρέπει να φτιάξετε μια ειδική έκδοση για αυτές, ειδικά σήμερα που η ανάγνωση περιεχομένου στις ΗΠΑ γίνεται κυρίως από mobile, τάση που άρχισε ήδη να φαίνεται και στην Ελλάδα.

Είναι δυσνόητο και μπερδεμένο
Είναι τα στοιχεία επικοινωνίας σας άμεσα προσβάσιμα από την πρώτη σελίδα; Μπορεί ο επισκέπτης να καταλάβει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τι σκοπό έχει το site και τι πουλάει; Περιέχει η σελίδα σαφή μηνύματα; Η υποδοχή πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή αν θέλετε να γίνει η σελίδα σας προορισμός.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com