Η καλή σχέση και η χημεία μεταξύ των συναδέλφων είναι το επιθυμητό για οποιαδήποτε δουλειά. Μέσω του χώρου εργασίας σας μπορείτε να αποκτήσετε πολύ καλούς φίλους. Ο επαγγελματισμός, ωστόσο, οφείλει να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο και πρέπει πάντοτε να διατηρούνται τα όρια.
Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα πράγματα που δεν πρέπει να λέτε και να μοιράζεστε με τους συναδέλφους σας.
10. Μην κάνετε σχόλια για την εμφάνιση των συναδέλφων σας
Ένα θετικό σχόλιο είναι πάντα καλοδεχούμενο, χωρίς όμως να περνάτε τα όρια και να το παρακάνετε με τα σχόλια σχετικά με τη φυσική κατάσταση ή την ενδυμασία των υπολοίπων.
9. Σταματήστε να λέτε «συγγνώμη αν ενοχλώ»
Βρίσκεστε στο χώρο εργασίας σας και είναι λογικό να προκύπτουν συνεχώς θέματα που πρέπει να συζητήσετε άμεσα με την υπόλοιπη ομάδα.
8. Μην απαιτείτε πράγματα από τους άλλους
Μπορείτε να ζητήσετε κάτι ευγενικά από το συνάδελφό σας, χωρίς να δίνετε την εντύπωση ότι απαιτείτε οτιδήποτε από αυτόν.
7. Σταματήστε να χρησιμοποιείτε συνεχώς τη λέξη «νομίζω»
Κάποιες φορές το ρήμα αυτό μας βγαίνει αυθόρμητα στη ροή του λόγου, αλλά συνήθως δημιουργεί την εντύπωση ότι δεν είμαστε σίγουροι για αυτά που λέμε.
6. Μην υποτιμάτε τις ικανότητες των συναδέλφων σας
Αν ένας συνάδελφός σας πει ότι πρόκειται να κάνει μία μεγάλη ομιλία ή ότι πήρε προαγωγή, πείτε του συγχαρητήρια και μην προσπαθήσετε να υποβιβάσετε την προσπάθειά του.
5. Μη μοιράζεστε λεπτομέρειες της προσωπικής σας ζωής
Οτιδήποτε αφορά στην προσωπική σας ζωή πρέπει να μένει εκτός του χώρου εργασίας σας.
4. Μη ζητάτε συνεχώς από το συνάδελφό σας να σας «καλύψει»
Όλοι σε μία περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορεί να ζητήσουν από το συνάδελφό τους μία βοήθεια, αλλά κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται συνεχώς.
3. Αν ψάχνετε νέα δουλειά, μην το μοιραστείτε με τους συναδέλφους σας
Η αναζήτηση νέας δουλειάς είναι προσωπική υπόθεση και ίσως αυτός με τον οποίο το μοιραστείτε να το αναφέρει σε κάποιον ανώτερο.
2. Μη ρωτάτε τους συναδέλφους σας πόσο πληρώνονται
Μία τέτοια ερώτηση εκτός από αντιεπαγγελματική είναι και αρκετά άβολη. Μπορεί να δημιουργήσει άσχημο κλίμα μεταξύ των υπαλλήλων και των προϊσταμένων.
1. Μη διαδίδετε φήμες
Τα αρνητικά σχόλια για άλλους συναδέλφους είναι από τα χειρότερα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε στο χώρο εργασίας σας.
Πηγή: Fortunegreece.com