Δώστε σημασία στις λεπτομέρειες
Όλα τα σημεία στα οποία ο πελάτης μπορεί να έχει μια εμπειρία με τη μάρκα σας, πρέπει να είναι συνεπώς συνδεδεμένα με την εικόνα που θέλετε να έχετε και να απευθύνονται στο ίδιο βασικό κοινό. Μπορεί αυτό να φαίνεται σαν μια σχετικά απλή σύσταση, αλλά δεν είναι καθόλου. Είναι γνωστό ότι οι επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα ξεροκέφαλοι, έτσι το να προσπαθήσεις να τους εξηγήσεις ότι υπάρχουν μεγάλες «τρύπες» στην εμπειρία του πελάτη τους μπορεί να είναι μια πρόκληση. Για να το αποδεχτούν αυτό, χρειάζεται αγώνας. Μια πολύ καλή ιδέα είναι απλά μια μεγάλη ιδέα έτσι, αν δεν κατανοήσει κανείς τον βασικό του πελάτη και να έχει σταθερά θεμέλια, τελικά θα αποτύχει.
Πολλές εταιρείες που έχουν προβλήματα απλούστατα δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν συνεπείς εμπειρίες για το προϊόν ή την υπηρεσία τους, γεγονός που αποτρέπει τον καταναλωτή να την κατανοήσει ή να την κοινοποιήσει. Δηλαδή, δεν μπορεί να την μοιραστεί. Βεβαιωθείτε ότι κάθε εμπειρία -που συνδέεται με το δικό σας brand- είναι κατάλληλη για τον πυρήνα των καταναλωτών στους οποίους στοχεύετε. Πάρτε για παράδειγμα την Apple: τα πάντα, η ιστοσελίδα της, οι διαφημίσεις της , η συσκευασία των προϊόντων, είναι σύμφωνα με το μήνυμα της. Δηλαδή: premium, καθαρό, τέλειο.