«E-Shops- εύκολες πωλήσεις ή μήπως… όχι;»| Νέο επεισόδιο (No 182) της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice του ΟΝΕ Channel

    Από: Startup Team

Σήμερα, αν και το 76% των Ελλήνων κάνει ηλεκτρονικά τις αγορές του, οι πολίτες θέλουν ένα πιο phygital αγοραστικό μοντέλο. Σύμφωνα με έρευνα των Focus Bari και Plushost, οι Έλληνες δαπανούν, κατά μέσο όρο, €644 σε φυσικά καταστήματα και €510 για αγορές από το Διαδίκτυο.  Σύμφωνα με τις έρευνες, οι καταναλωτές στην Ελλάδα προτιμούν τις αγορές από το online κανάλι για τρεις βασικούς λόγους: α) λόγω καλύτερων τιμών και προσφορών (74%), β) επειδή εξοικονομούν χρόνο (62%) και γ) γλιτώνουν τη μετακίνηση προς το φυσικό κατάστημα (55%).

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio Digital Marketing Expert -Data Analyst Νίκο Ασβεστά συζητούν για τα σύγχρονα eshops και τα μυστικά τους.

Στην συζήτηση παρουσιάστηκε ο νέος τρόπος σχεδιασμού των e-shops ώστε να πετυχαίνουμε μεγαλύτερο conversion. Αναλύθηκαν οι δυσκολίες κατά την κατασκευή του και δόθηκαν προτάσεις και ιδέες ώστε οι τηλεθεατές να ελέγχουν καλύτερα τα στάδια κατασκευής τους e-shop τους. Παρουσιάστηκαν οι προϋποθέσεις για την επιτυχία ενός e-shop στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον του e-commerce. Ακόμα δόθηκε μια τάξη μεγέθους για το κόστος της διαφήμισης ενός e-shop και μια προσέγγιση των αποδόσεων που περιμένουμε. Στην συνέχεια παρουσιάστηκε ο κύκλος ζωής του e-shop. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε 6 διαφορές μιας Ιστοσελίδας & ενός Ε-shop σε επίπεδο διαμόρφωσης στρατηγικής.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 180 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται

με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 8 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 182 «E-Shops – εύκολες πωλήσεις ή μήπως… όχι;» μπορείτε να το δείτε εδώ:

 

Χορηγοί Επικοινωνίας της εκπομπής:

Τηλεοπτικοί σταθμοί μετάδοσης: