Στη εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» από το Κανάλι 1 – 90,4 FM της Τετάρτης 17/5/2023 παρουσιάστηκε πως το TikTok μπορεί να βοηθήσει μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση στο να αποκτήσει φήμη και αναγνωρισιμότητα.
Το TikTok συνεχίζει για 3η συνεχή χρονιά να είναι η πιο εμπορική πλατφόρμα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των marketers που αναζητούν αποτελεσματικά μέσα προώθησης προϊόντων και άμεσης σύνδεσης με το καταναλωτικό κοινό. Η κινεζική εταιρεία ByteDance κατασκεύασε το TikTok, το οποίο έκανε το διεθνές του ντεμπούτο το 2017. Μέσα σε λίγα χρόνια, από μια απλή πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο μικρής διάρκειας, κατάφερε να γίνει τόσο δημοφιλής ώστε να έχει πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Επιπλέον, μόνο τον προηγούμενο χρόνο, η εφαρμογή κατέγραψε 2 δισεκατομμύρια νέες λήψεις.
Το TikTok προσφέρει την προβολή διαφημίσεων και την προώθηση προϊόντων με έναν πιο διασκεδαστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Reuters και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης εξετάζει τη χρήση του TikTok από μέσα ενημέρωσης στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με τη μελέτη, περίπου το 49% των κορυφαίων εκδοτών ειδήσεων δημοσιεύουν τακτικά περιεχόμενο στο TikTok, με βάση την Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων του 2022 που καλύπτει 44 αγορές. Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς τους εκδότες έχει ενταχθεί στο TikTok τον μόλις τελευταίο χρόνο.
Με καλεσμένο τον TikTok expert Δημήτρη Βλάμη δόθηκαν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των επιχειρηματιών σήμερα για το TikTok, πως λειτουργεί, τι μπορεί να προσφέρει, τι απαιτείται από πόρους, ποιες είναι οι σωστές προσεγγίσεις, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας αλλά ταυτόχρονα δόθηκαν και πολλά hints για την επιτυχημένη χρήση του μέσου.
H ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» αναδεικνύει τεχνικές και best practices επιχειρηματικότητας. Με τους καλεσμένους βλέπουμε μέσα από την δική τους οπτική όλα όσα χρειάζεται ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας για να καταφέρει να αναπτύξει την επιχείρησή του. Με γλώσσα απλή και κατανοητή, με κύριο άξονα τον Δήμο του Πειραιά και την Αττική δίνουμε παραδείγματα απτά και ρεαλιστικά. Στόχος η ώρα αυτή να γίνει ένας πυλώνας εκπαίδευσης και ενημέρωσης των επιχειρηματιών.
Επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας.
Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Τετάρτη 19.00-20.00 από το Κανάλι 1 – 90,4 FM.
Τη συγκεκριμένη εκπομπή (Νο 5) «TikTok και Mικρομεσαίες Eπιχειρήσεις» μπορείτε να την ακούσετε εδώ: marketingconsultant.gr/tiktok-neo-epeisodio-on-demand-epicheirimatikotita-sta-fm/
Χορηγοί Επικοινωνίας