Με τη νέα στρατηγική της για το brand, η εταιρεία στοχεύει στην ενεργή επικοινωνία με τους πελάτες της, ανεξαρτήτως ηλικίας και σημείου όπου ζουν ανά τον κόσμο.
Η LG Electronics (LG) παρουσίασε μια νέα κατεύθυνση σχετικά με το brand και μία visual identity, η οποία θα τονίσει περισσότερο την αξία του Life‘s Good με μια πιο δυναμική και νεανική εμφάνιση σε όλα τα αναλογικά και ψηφιακά σημεία επαφής με τους πελάτες.
Στις νέες οδηγίες επικοινωνίας του brand, που μοιράστηκε με τους εργαζομένους της σε όλον τον κόσμο, η LG παρουσίασε την καινούργια κατεύθυνση, ώστε το brand να αγαπηθεί από τους πελάτες σε όλες τις χώρες και όλες τις γενιές, συμπεριλαμβανομένης της γενιάς Z και τελικά να καθιερωθεί ως εμβληματικό. Οι κατευθυντήριες γραμμές επικοινωνίας για το brand επαναλαμβάνουν τις βασικές αξίες της LG: «Εμπειρία Πελάτη Χωρίς Συμβιβασμούς», «Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο» και «Οικειότητα που Γεννά Χαμόγελα».
Το σλόγκαν του brand, Life’s Good, περικλείει το μήνυμα του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν μια ποιοτική ζωή και πολύτιμες στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας της LG. Επίσης, ως αποστολή της, η εταιρεία έχει επιδιώξει την καινοτομία για μια καλύτερη ζωή, συμβάλλοντας στη διαμόρφωσή της, αλλά και στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη.
Η νέα κατεύθυνση του brand περιλαμβάνει την ανανέωση του visual identity της LG, ερμηνεύοντας εκ νέου την αίσθηση οικειότητας και ομαδικότητας. Η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει την αλληλεπίδραση με περισσότερους πελάτες μέσω μιας νέας ταυτότητας που προσθέτει ζωντάνια και διαδραστικά στοιχεία, ενώ δίνει νέα πνοή στην παρούσα εικόνα της εταιρείας.
Στον ψηφιακό χώρο, το λογότυπο της εταιρείας θα ζωντανέψει προσελκύοντας τους πελάτες με ένα νέο επίπεδο εκφραστικότητας. Το λογότυπο του brand, που αποτελείται από τα γράμματα “L” και “G”, θα μπορεί να εκτελεί οκτώ μοναδικές κινήσεις, μεταξύ των οποίων γνέψιμο, περιστροφή και κλείσιμο του ματιού. Με τα νέα χαρακτηριστικά του, το λογότυπο της LG θα μπορεί να υποδέχεται τους πελάτες με ένα φιλικό χαμόγελο ή να κινείται ανάλογα με τη μουσική υπόκρουση σε ψηφιακές πλατφόρμες.
Εκτός από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της LG, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πιο δυναμικό LG Active Red σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν διάφορα στοιχεία διαβάθμισης στα χρώματα LG Active Red, white και black, προσφέροντας ποικιλία, καθώς μπορούν να εφαρμοστούν ανάλογα με τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας.
Επίσης, η εταιρεία σχεδίασε μια νέα γραμματοσειρά για το σλόγκαν του brand Life‘s Good, το οποίο θα χρησιμοποιείται ευρύτερα ως στοιχείο του brand στις συσκευασίες των προϊόντων. Στη γραμματοσειρά ενσωματώθηκαν έξυπνα σχήματα εμπνευσμένα από διάφορα προϊόντα της LG.
Η νέα στρατηγική της LG δεν ενισχύει μόνο τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, αλλά σηματοδοτεί την επιθυμία και την ικανότητά της να εξελίσσεται μαζί με τις γενιές, καθώς και την απαράμιλλη δέσμευσή της να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες σε όλους τους πελάτες της ανά κόσμο. Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το μοναδικό brand asset της σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες παγκοσμίως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
«Το να έχουμε μια ισχυρή, συνεπή στρατηγική για το brand, μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε καλύτερα την πολύτιμη προσφορά μας και τη μοναδική μας ταυτότητα, η οποία συνδυάζει αρμονικά την καινοτομία και την οικειότητα», δήλωσε ο William Cho, CEO της LG Electronics. «Εφαρμόζοντας τη νέα στρατηγική, η LG στοχεύει να γίνει ένα εμβληματικό brand που θα έχει απήχηση στους καταναλωτές ανεξαρτήτως γενεών και τοποθεσίας».