Το Influencer Marketing έχει αναδειχθεί ως μια από τις πιο δυναμικές και αποτελεσματικές στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης στην εποχή των κοινωνικών μέσων. Με την άνοδο της ψηφιακής επικοινωνίας και την επέκταση του διαδικτύου, η επιρροή που ασκούν οι influencers στους ακολούθους τους έχει φτάσει σε αξιοσημείωτα επίπεδα. Το influencer marketing αναπτύχθηκε φέτος κατά 42%, και προβλέπεται να φτάσει τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2023. Οι influencers γίνονται όλο και πιο χρήσιμοι για τις εταιρείες λιανικής πώλησης με την άνοδο του κοινωνικού εμπορίου. To Instagram για άλλη μία χρονιά αναδείχτηκε η Νο. 1 πλατφόρμα για το influencer marketing, παρά τις αυξημένες ανταγωνιστικές πιέσεις του TikTok. Οι καταναλωτές Gen Z (25ρηδες) δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Instagram ενώ οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης!
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio την Δημοσιογράφο μόδας – Digital Creator – Επιχειρηματία Αννούσα Μελά συζητούν για το πως οι influencers έχουν δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον επιδραστικού μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Στην συζήτηση αναλύθηκαν οι λόγοι για τους οποίους έχει γίνει τόσο της μόδας το influencer marketing αλλά και το γιατί είναι σήμερα τόσο αποδοτικό. Παρουσιάστηκαν οι κατηγορίες των influencers σήμερα και τονίστηκαν οι διαφορές στην απόδοσή της κάθε κατηγορίας. Παράλληλα έγινε σύγκριση στους influencers Ελλάδας – Εξωτερικού και δόθηκαν κατευθύνσεις για το τι πρέπει να περιμένει ένας επιχειρηματίας από μια συνεργασία (πωλήσεις; αναγνωρισιμότητα; followers;). Ακόμα αναφέρθηκαν τα κριτήρια με τα οποία προτείνεται να επιλέξουμε έναν influencer για την επιχείρησή μας.
Τέλος, έγινε αναφορά στην αυθεντικότητα του influencer, στις μεθόδους κατάλληλης επιλογής social media αναλόγως του εμπορικού στόχου και σε ενδεικτικά κόστη από μια συνεργασία influencer marketing.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 175 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται
με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 8 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 178 «Επιδραστικό Marketing μέσω Influencers» μπορείτε να το δείτε εδώ
Χορηγοί Επικοινωνίας της εκπομπής:
Τηλεοπτικοί σταθμοί μετάδοσης: