Analytics για όλους, μείωση της προκατάληψης για την τεχνητή νοημοσύνη, δεδομένα πελατών σε ένα μέλλον με λιγότερα cookies, θα είναι μερικές από τις πιο σημαντικές τεχνολογικές τάσεις το 2023 στις επιχειρήσεις. “Το 2023, η έννοια του “analytics για όλους, παντού” δεν θα είναι μόνο μια σημαντική τάση, που πρέπει να παρακολουθήσουμε, αλλά και ένας σημαντικός τρόπος για να γίνουν οι επιχειρήσεις πιο ώριμες στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης”, αναφέρει η εταιρεία SAS στις προβλέψεις της για τις τάσεις, που θα πρωταγωνιστήσουν το νέο έτος.
Η μείωση της προκατάληψης για την τεχνητή νοημοσύνη θα είναι άλλη μια τάση, που θα κυριαρχήσει το 2023. “Η ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης, που θα προβλέπει και θα αμβλύνει τις επιβλαβείς προκαταλήψεις, είναι το πρώτο βήμα για την εξασφάλιση της απαραίτητης εμπιστοσύνης, ώστε να προχωρήσουμε μπροστά χωρίς να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος”, εκτιμά η εταιρεία.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της SAS, το τέλος των 3rd party cookies θα αλλάξει το 2023 τα δεδομένα για τους marketers, οι οποίοι το 2023 θα πρέπει να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον χωρίς customer data.
“Ο επικείμενος αφανισμός των third–party cookies το 2024 σημαίνει ότι τα brands θα πρέπει να επαναξιολογήσουν ολόκληρη τη στρατηγική για τα δεδομένα των πελατών, από τα zero–party δεδομένα μέχρι τα first, second και third–party δεδομένα. Η αλλαγή αυτή αποτελεί μια άριστη ευκαιρία για τα brands να απαλλαγούν από κακές πρακτικές μάρκετινγκ, που στηρίζονταν στα third–party cookies και να αναπτύξουν στενότερες, πιο αξιόπιστες σχέσεις με τους πελάτες”, αναφέρει η SAS.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr