Θέματα

6 στους 10 πελάτες κάνουν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Μια εντελώς νέα πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου σηματοδοτεί η ψηφιακή στροφή των καταναλωτών, που συντελέστηκε εν μέσω πανδημικής κρίσης. Σήμερα, τα brands βρίσκονται υπό πραγματική πίεση, προκειμένου να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες.

Η ψηφιακή επιτάχυνση πυροδοτεί τη ζήτηση για εξατομίκευση, καθώς η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση και η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο. Παρ’ όλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες.

Έρευνα της Salesforce, εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) δείχνει ότι το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια. Την ίδια στιγμή, το 61% των πελατών, που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια.

Να σημειωθεί πως το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr