Πάνος:
Η Valuelenz είναι η πιο εξελιγμένη retailtech πλατφόρμα της αγοράς.
Η ολοκληρωμένη λύση που παρέχει, αποτελεί μια προηγμένη hybrid commerce πλατφόρμα, που συνδυάζει τις δυνατότητες ΑΙ με τεχνολογίες αιχμής, όπως η Μηχανική Μάθηση και οι δυναμικοί αλγόριθμοι βελτιστοποίησης, δίνοντας σε καταστήματα και επιχειρήσεις retail τη δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους καινοτόμες και κυρίως χρήσιμες δυνατότητες:
- Πλούσια πληροφόρηση για οποιοδήποτε προϊόν στο φυσικό αλλά και στο ψηφιακό κατάστημα.
- Online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα απλά και μόνο με το κινητό, σκανάροντας QR κωδικούς ή/και barcodes.
- Προσωπικές προσφορές, με ειδικές εκπτώσεις για εκείνα τα προϊόντα που επιλέγει ο πελάτης (σύμφωνα και με την εμπορική πολιτική του εμπόρου).
- Self-checkout με το κινητό, χωρίς αναμονή στα ταμεία.
- Speed shopping (χάρη στη λειτουργία «Scan-Pay-Go»), το οποίο περιλαμβάνει σκανάρισμα, ανέπαφη πληρωμή και αποστολή των προϊόντων, ώστε να μην τα κουβαλάει ο καταναλωτής μαζί του.
- Click & collect από τον καταναλωτή ή επιλογή click & deliver.
- Personal video shopping από την άνεση του σπιτιού του καταναλωτή, αλλά με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).
Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;
Πάνος:
Η Valuelenz είναι μια λύση B2B2C και απευθύνεται σχεδόν σε όλες τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις λιανικής να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να ενισχύσουν τη σχέση με τους πελάτες τους, προσφέροντας καινοτομία με ουσία. Και δεν απευθυνόμαστε μόνο στους μεγάλους, αλλά η Valuelenz θα είναι σύντομα διαθέσιμη και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με το μοντέλο του Software-As-A-Service (SaaS).
Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρείες;
Τζένη:
Με την «έξυπνη» και ευέλικτη πλατφόρμα της Valuelenz η συγχώνευση της φυσικής και της ψηφιακής μορφής ενός καταστήματος γεφυρώνει τους δυο κόσμους του retail σε μια ενιαία και ολιστική εμπειρία, γνωστή ως «phygital». Και αυτό που κάποτε αποτελούσε την omni-channel προσέγγιση, μετεξελίσσεται πλέον σε ένα omni-context shopping: από την απλή δυνατότητα αγοράς μέσα από τα διάφορα κανάλια, περνάμε σε μια απρόσκοπτη, ευέλικτη και ενοποιημένη εμπειρία αγορών σε οποιαδήποτε περίσταση. Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του φυσικού και του ψηφιακού shopping, ο καταναλωτής δημιουργεί τη δική του, προσωπική αγοραστική εμπειρία, όπως ο ίδιος την επιθυμεί, όπως θέλει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, οποιαδήποτε στιγμή και μάλιστα χωρίς να πρέπει να έχει κατεβάσει κάποιο mobile app.
Πάνος:
Οι δυνατότητες, όμως, της Valuelenz δεν σταματούν εδώ. Με τη βοήθεια των ενσωματωμένων αλγορίθμων βελτιστοποίησης (AI optimization algorithms), που έχει αναπτύξει η ομάδα της Valuelenz, οι προσφορές και οι εκπτώσεις προσαρμόζονται δυναμικά από την πλατφόρμα (price/markdown optimization) στη γενικότερη συμπεριφορά των πελατών, όπως αυτή εξελίσσεται μέσα στον χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη και διαφορετικές παραμέτρους (από τα επίπεδα αποθεμάτων μέχρι τις τάσεις εποχικότητας), ενισχύοντας έτσι τα έσοδα και την κερδοφορία των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου. Επιπρόσθετα, τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων (Analytics) παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές των πελατών (Behaviour Insights), ακόμη και προτού εκείνοι καταλήξουν σε αγορά.
Ένα νέο, επιπρόσθετο χαρακτηριστικό της Valuelenz με κοινωνικό αντίκτυπο, το Evenly, εξαλείφει τα εμπόδια προσβασιμότητας και επιτρέπει την ισότιμη συμπερίληψη κωφών/ βαρήκοων στην παροχή εξυπηρέτησης και πωλήσεων. Τα μέλη της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας μπορούν, πλέον, να επικοινωνούν μέσω τριμερούς βιντεοκλήσης και να πραγματοποιούν αγορές με τη βοήθεια διερμηνέων νοηματικής γλώσσας.
Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε στο ταξίδι σας;
Τζένη:
Η αγορά έως και το 2020 έμοιαζε ανέτοιμη και απρόθυμη να μετεξελιχθεί σε κάτι νέο και διαφορετικό. Η πανδημία του κορωνοϊού έδρασε παγκοσμίως ως «καταλύτης» του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail, και η Valuelenz ήταν εκεί με την 360°, ευέλικτη και «έξυπνη» πλατφόρμα της, «παντρεύοντας» το «φυσικό» με το online κατάστημα.
Οι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν πια να προσφέρουν την ίδια εμπειρία στους πελάτες τους, είτε αυτοί βρίσκονται σε ένα φυσικό κατάστημα, είτε online. Με την πλατφόρμα της Valuelenz, η εμπειρία των αγορών αλλάζει, και τα όρια μεταξύ των φυσικών και των online καταστημάτων καταργούνται. Όταν ο καταναλωτής το βιώσει αυτό για πρώτη φορά, στο εξής δεν θα θέλει τίποτα λιγότερο.
Πείτε μας 1-2 ελληνικά (ή μη) Startups που θαυμάζετε και γιατί;
Τζένη:
Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέρος του Visa Innovation Program μαζί με άλλες αξιόλογες ελληνικές fintech startups όπως οι:
Come Together, Coriunder, Infin8
Επίσης, μεγάλο σεβασμό έχουμε για την πρώην TaxiBeat, την Viva Wallet και την Instashop.
Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?
Πάνος:
Θυμάμαι όταν έβλεπα πριν χρόνια την σειρά West Wing, την πρώτη σειρά που μας σύστησε με τα ενδότερα του Λευκού Οίκου και τα όσα συνέβαιναν παρασκηνιακά. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πως η ομάδα δούλευε ως ομάδα όταν έπρεπε αλλά και ως άτομα όταν επίσης χρειαζόταν. Και κάθε μέρα έλυναν προβλήματα. Ακόμα κι όταν κατάφερναν νίκες, έπρεπε γρήγορα να συνέλθουν από την «μέθη» και να αντιμετωπίσουν την επόμενη κρίση. Έτσι λειτουργεί και το περιβάλλον των startups. Πρόκειται για μαραθώνιο κι όχι αγώνα ταχύτητας. Κι ας νομίζουμε το αντίθετο. Και θέλει γερό στομάχι!
Γιατί είναι η πρώτη επιλογή για hybrid commerce;
Τζένη:
Κορυφαίες αλυσίδες retail στην Ελλάδα (π.χ. MediaMarkt) και την Κύπρο (Spar super market και μεγάλα πολυκαταστήματα) επέλεξαν την πλατφόρμα της Valuelenz, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους.
Η Valuelenz, που αποτελείται από μια ομάδα 12 ατόμων έχει ενταχθεί στο Visa Innovation Program, στο πρόγραμμα Microsoft for Startups, ενώ είναι εγγεγραμμένη και στην επίσημη ψηφιακή πύλη για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, το Elevate Greece.
Τα σχέδιά μας περιλαμβάνουν τη δυναμική επέκταση των δραστηριοτήτων μας και στο εξωτερικό, υποστηρίζοντας ήδη 26 γλώσσες (κινεζικά, ιαπωνικά, ινδικά, κορεατικά, αραβικά, ισπανικά, πορτογαλικά, κ.ά.), προκειμένου να αξιοποιήσουμε το μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον και τις τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης σε νέες αγορές.
Website: valuelenz.com/
Linkedin: www.linkedin.com/company/valuelenz/
Facebook: www.facebook.com/valuelenz.retail
Δείτε τα βίντεο: