Ένα νέο app με τίτλο «Το ΙΧ mou», φέρει την υπογραφή του Γρηγόρη Λεύκελη και των συμφοιτητών του στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεματικής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών, Πέτρου Τσάτση, Ιωάννη Μαυροδήμου και Ηλία Παναγόπουλου.
Στόχος της συγκεκριμένης, πολλά υποσχόμενης επιχειρηματικής ιδέας είναι να γίνει η Νο.1 εφαρμογή διαχείρισης αυτοκινήτου για όλους τους Έλληνες οδηγούς και να τους παρέχει ιδιαίτερα εύκολη πρόσβαση στην παρακολούθηση συντήρησης των ΙΧ αλλά και των εξόδων που περιλαμβάνει κάθε όχημα.
Σε ποιους απευθύνεται, που ξεχωρίζετε και τι υπηρεσίες προσφέρετε;
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήσαν οι δημιουργοί της εφαρμογής, πάνω από το 71% του δείγματος, δυσκολεύονται με τη διαχείριση του αυτοκινήτου τους ή δεν γνωρίζουν τις ανάγκες που έχει το αυτοκίνητό τους. Αυτό οφείλεται κυρίως στην έλλειψη μίας τέτοιας εφαρμογής-εργαλείο από την αγορά, ή οποία θα ξεχωρίζει από τις απλές αντίστοιχες εφαρμογές, στις οποίες, οι χρήστες είναι αναγκασμένοι να προσθέτουν συνεχώς στοιχεία για το όχημα, χωρίς να είναι διαδραστική η εφαρμογή με αυτούς.
«To IX mou» θα παρέχει μια ιδιαίτερα φιλική προς το χρήστη διεπαφή, θα επιτρέπει στους οδηγούς να παρακολουθούν μέσω του smartphones τους τη συντήρηση του οχήματός τους, να προγραμματίζουν ραντεβού για service, ΚΤΕΟ, ή ακόμα και αλλαγή ελαστικών καθώς και να λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν απαιτείται συντήρηση, βάσει ημερομηνίας, ή τα πρότυπα ανάλογα με τον κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Ένα από τα πρόσθετα οφέλη της εφαρμογής «Το ΙΧ mou» είναι ότι θα στοχεύει να εντοπίζει αυτόματα τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου από το ψηφιακό πορτοφόλι της ψηφιακής διακυβέρνησης (myAuto) , ώστε οι οδηγοί να είναι σίγουροι ότι λαμβάνουν τις σωστές πληροφορίες και συστάσεις για το όχημά τους (π.χ. για την αλλαγή λαδιών), ενώ στόχος είναι να συναφθούν και συνεργασίες με κέντρα εξυπηρέτησης, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και ΚΤΕΟ, ώστε οι χρήστες της εφαρμογής να επωφελούνται από εκπτώσεις και προνομιακά προγράμματα.
Η καινοτομία της εφαρμογής έγκειται
- στον προσαρμοσμένο σχεδιασμό της για την ελληνική αγορά,
- στις συστάσεις και προτροπές προς τον χρήστη, για τη δημιουργία ραντεβού, μέσω εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης ΑΙ, όπου, παίρνει σαν όρισμα, τα στοιχεία της ψηφ. διακυβέρνησης και αυτά που έχει εισάγει ο χρήστης. Ως αποτέλεσμα, η εφαρμογή, προτείνει συστάσεις για ραντεβού service ή τεχνικού ελέγχου, στο κατάλληλο συνεργάτη service, ανάλογα με τις ανάγκες των οχήματων τους.
- στη μοναδική της λειτουργία SOS, η οποία μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό συνδέοντάς τον με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα παροχής των υπηρεσιών αυτών και σε ιδιοκτήτες παλαιότερων οχημάτων.
Μέσω της εφαρμογής θα παρουσιάζονται στον οδηγό ειδοποιήσεις για την πρόληψη ζημιών στο αυτοκίνητο, ώστε αυτός να ενεργήσει άμεσα και να τη διορθώσει προτού αυτή «προχωρήσει» και απαιτηθεί μεγάλο χρηματικό ποσό για την επιδιόρθωσή της. Συνεπώς, μπορούμε να πούμε ότι με αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά, “Το ΙΧ μου”, θα φροντίζει την καλή λειτουργία του αυτοκίνητου μας και θα μας παρέχει, ασφαλή οδήγηση.
Ποια είναι η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε;
Όπως οι περισσότερες νέες επιχειρηματικές ιδέες, έτσι κ εμείς αντιμετωπίσαμε δυσκολίες κατα τον σχεδιασμό της εφαρμογής. Θέλαμε εξ’ αρχής να είναι ευκολόχρηστη εφαρμογή, ακόμα και για ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και τα apps. Κάτι το οποίο, λόγω της απλότητας αυτής, ήταν δύσκολο να σχεδιαστεί. Θεωρούμε ότι, σήμερα έχοντας ένα πλήρες επιχειρηματικό μοντέλο στα χέρια μας, μπορούμε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων που αρμόζει σε ένα τέτοιο εργαλείο, καθώς και στις καλές κριτικές των χρηστών, που απευθύνεται η εφαρμογή.
Ποια είναι η ομάδα σας;
Η ομάδα πίσω από “Το ΙΧ μου”, είναι τετραμελής, και με μία ισχυρή δυναμική συνεργαζόμαστε στενά για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία του έργου μας. Ο Γρηγόρης Λεύκελης, είναι επιβλέπων του project και του επιχειρηματικού μοντέλου.
Ο Πέτρος Τσάτσης, διαχειρίζεται τις τεχνικές προδιαγραφές του project, Ο Γιάννης Μαυροδήμος στην οικονομική στρατηγική και Ο Ηλίας Παναγόπουλος στην στρατηγική Marketing.
Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?
Συμβουλεύουμε τους νέους και τις νέες να τολμίσουν να καινοτομήσουν με μία ιδέα που θα λύσει προβλήματα χιλιάδων ανθρώπων. Για να επιτευχθεί αυτό, προτείνουμε να ξεκινήσουν από προβλήματα που έχουν οι ίδιοι, και έπειτα να δημιουργήσουν την ιδέα που θα είναι καινοτόμα.