Inspirational

Solid Havas: Nέα καμπάνια Skip με κοινωνικό μήνυμα

Νέα καμπάνια της Solid Havas για το Skip βρίσκεται στον αέρα, με μήνυμα «Ας κρατήσουμε τους διαχωρισμούς μόνο για το πλυντήριο», με στόχο να εκφράσει το κοινωνικό μανιφέστο της μάρκας.

Η καμπάνια εγκαινιάζεται με ένα τηλεοπτικό σποτ, το οποίο αξιοποιεί με ιδιαίτερα εμπνευστικό κι ανατρεπτικό τρόπο τον «παραλληλισμό» ρούχων και ανθρώπων. Μέσα από ένα απρόσμενο κώδικα για την κατηγορία του απορρυπαντικού, το Skip καταφέρνει «να μιλήσει διαφορετικά» για τη διαφορετικότητα, να προβληματίσει και να συγκινήσει την ίδια στιγμή.

Μιλά για τη διαφορετικότητα των ρούχων και έτσι κάνει λόγο για τη διαφορετικότητα των ανθρώπων. Γιατί οι άνθρωποι «είμαστε» τα ρούχα μας. Ρούχα που μας προβάλλουν. Και που δεν χρειάζεται να μας κρύβουν. Που εκδηλώνουν και δηλώνουν τον χαρακτήρα μας, τα θέλω μας, την ταυτότητά μας, τις προτιμήσεις μας, τα βιώματά μας, τον τρόπο έκφρασής μας.

Μέσα από τη νέα του ταινία το Skip υπερασπίζεται το διαφορετικό. Και καλεί τον κόσμο στην αποδοχή και την ανεκτικότητα. Με πρωταγωνιστές ένα παιδί από την Αφρική, έναν Παραολυμπιονίκη, μία κοπέλα με αλφισμό, δύο γκέι και μια οικογένεια ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας ζητά μέσα από μια γραμμική, σύγχρονη, αισιόδοξη ταινία να προσπεράσουμε ό,τι μας χωρίζει σαν κοινωνία και να βάλουμε στην άκρη τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα.

Η Solid Havas θέλοντας να συνδυάσει το branding με το virality, έδωσε στην καμπάνια το hastag #SkipTousDiaxorismous, και πρόκειται να «ανοίξει» την εμβέλεια της καμπάνιας σε όλα τα κανάλια 360ο,  με στόχο το Skip να αγγίξει περισσότερους ανθρώπους και να ενώσει τη φωνή του με κάθε έκφραση ευαισθησίας και συμπερίληψης, που εκδηλώνεται γύρω μας.

Σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Βασίλης Μπουραντάς και Εταιρία Παραγωγής η FEELME.

Πηγή: Advertising.gr