Το Viber συνεχίζει να βελτιώνει τις λύσεις του για το Business Messaging, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να στέλνουν βίντεο στους χρήστες και στους χρήστες να αντιγράφουν με ευκολία κωδικούς, emails και links μέσα στα Business Messages.
Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία διεθνώς στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων, συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για τη βελτίωση του επιπέδου της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των χρηστών του με την επιλογή για τις εταιρείες να μπορούν να στείλουν βίντεο και την δυνατότητα για τους χρήστες να αντιγράφουν κωδικούς, links και πληροφορίες επαφής με ένα πάτημα της οθόνης μέσα στο περιβάλλον των Business Messages.
Μετά από αυτήν την αναβάθμιση, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να στέλνουν βίντεο στους χρήστες μέσω του λογαριασμού τους Viber Business. Η λειτουργία αφορά βίντεο σε μορφή 3gp, m4v, mov και mp4 με μέγιστο μέγεθος 200MB. Οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν και να καρφιτσώνουν ένα βιντεομήνυμα, όπως μπορούν να κάνουν με οποιοδήποτε άλλο Business Messages. Τα μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς τους χρήστες μπορούν να είναι διαφόρων ειδών:
Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στέλνουν ακόμη πιο διαδραστικό, δημιουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε να δείχνουν νέα προϊόντα, να εξηγούν τα χαρακτηριστικά τους, να δίνουν οδηγίες χρήσης κλπ. Για παράδειγμα μια εταιρεία καλλυντικών θα μπορούσε να στείλει ένα βίντεο που να εξηγεί σε ένα χρήστη που αγόρασε προϊόντα της πώς να τα συνδυάζει με άλλα προϊόντα. Αυτή η λειτουργία λανσάρεται από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου.
Επιπρόσθετα, για να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία των χρηστών με τις εταιρείες, το Viber τούς επιτρέπει να αντιγράφουν κωδικούς, τηλεφωνικούς αριθμούς, emails και links από τα Business Messages. Η λειτουργία αυτή ισχύει για νούμερα με 4 ψηφία ή μεγαλύτερα. Κρατώντας πατημένο το νούμερο, ο χρήστης θα μπορεί να το αντιγράψει (θα λάβει ένα μήνυμα «έγινε αντιγραφή του αριθμού»). Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κωδικούς μιας χρήσης, προωθητικούς κωδικούς, κωδικούς εντοπισμού πακέτων κλπ.
Αν ο χρήστης προχωρήσει σε σύντομο πάτημα, τότε θα δει ένα μενού με διάφορες επιλογές: κλήση, μήνυμα, προσθήκη επαφής κλπ, ή θα κατευθυνθεί σε ένα site ή διεύθυνση email. Η λειτουργία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σε Androind και Desktop και έρχεται σύντομα στο iOS.
Αυτές οι λειτουργίες εμπλουτίζουν τα Viber Business Messages αφού είναι σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, κάτι που μπορεί να είναι πολύ πρακτικό την περίοδο των γιορτών, όταν οι πωλήσεις εκτοξεύονται και η ζήτηση για σχετικές υπηρεσίες κορυφώνεται.
Η επιθυμία να γίνει πιο βολική η διαδικασία και να δημιουργηθούν συνθήκες παρόμοιες με εκείνες της επικοινωνίας με κάποιο φίλο είναι αυτή που οδηγεί τη συνεχή βελτίωση των χαρακτηριστικών του Viber.
Ορίστε οι βασικές λειτουργίες που λανσαρίστηκαν το 2021 για να επιτρέψουν καλύτερη υποστήριξη πελατών και διαχείριση σημαντικών πληροφοριών: